از مشارکت شرکت گاز مازندران در کمک به سیل زدگان تقدیر شد
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران در نشست با مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: کارکنان بسیجی و جهادی شرکت گاز مازندران به مانند همیشه در کنار هموطنان سیل زده بودند و از هیچ کمکی دریغ نکردند.
کد خبر: ۹۱۶۲۸۵۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از مازندران ، سرهنگ پاسدار جواد بخشی  معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران در نشست با مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: کارکنان بسیجی و جهادی شرکت گاز مازندران به مانند همیشه در کنار هموطنان سیل زده بودند و از هیچ کمکی دریغ نکردند.
وی در ادامه با اهداء لوح سپاس از مدیرعامل و فرمانده بسیج شرکت گاز مازندران تقدیر نمود و در متن لوح تقدیر معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران آمده است:
چه شکوهمند و زیباست، خلعت خدمت به تن کردن و عاشقانه و خالصانه برای حضرت دوست و در راه گشودن گره از کار بندگانش گام نهادن و تنها، صله ی رضای او را طلبیدن.
تلالوی مدال نورانی خدمت بر سینه تقدیر شما، نشانه شرح صدر و آیین عاشقانه زیستن تان در پرتو تعالیم روح بخش دینی می باشد.
برای شما که قلب نازنین تان از جنس ایثار و فداکاری است، طلوع تبسم بر لب های دردمندان و نیازمندان دروازه بهشت خداست.
از سعی بی دریغ و تلاشهای نستوه و مومنانه ی تان در پیشبرد برنامه ها تقدیر و تشکر به عمل می آید. امید آنکه در کنف حمایت حضرت احدیت در گام به گام عرصه های حیات همواره سربلند و پیروز باشد. به پاس این همه خوبیها این لوح به محضر مبارک شما تقدیم می گردد .

ارسال نظرات