۲۸۷ اثر از استان‌های مختلف کشوربه دبیرخانه نهمین جشنواره سراسری دف نوازی' دف نوای رحمت' ارسال شده است.
کد خبر: ۹۱۶۲۸۵۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۱
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  رئیس حوزه هنری کردستان  اظهار داشت: این تعداد اثر از هنرمندان دف نواز ۳۰ استان کشور و در بخش‌های تک نوازی، گروه نوازی و مولودی خوانی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

امین مرادی افزود: ۲۴۲ اثر از آثار رسیده به این دوره از جشنواره در بخش تکنوازی و ۶۲ اثر نیز در بخش‌های مولودی خوانی و گروه نوازی بوده است.

وی یادآور شد: نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت با شعار"هنر، همگرایی و مهربانی" در راستای تحقق اهداف والای نظام مقدس اسلامی برگزار می‌شود.

وی ترویج مضامین و مفاهیم رفیع اسلامی و انسانی، کشف و حمایت از استعداد‌های جوان، مقابله با تهاجم فرهنگی با بهره مندی از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری فاخر و خلق و تولید آثارهنری فاخر و نمونه برای ابلاغ تعالیم اسلامی را از جمله اهداف این جشنواره اعلام کرد.

دبیر جشنواره دف نوای رحمت با اشاره به برنامه هاب جنبی این دوره از جشنواره یادآور شد: برگزاری نمایشگاه عکس دوره‌های گذشته و نمایشگاه موسیقی، برگزاری ورک شاپ و نشست‌های تخصصی از جمله برنامه‌های جنبی پیش بینی شده در این دوره از جشنواره است.

نهمین جشنواره بین المللی دف نوازی دف نوای رحمت از ۲۲ تا ۲۴ مرداد جاری توسط حوزه هنری استان کردستان در سنندج برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات