عبدالنبی یوسفی فرماندار عسلویه عصر دیروز در دیدار با اصحاب رسانه شهرستان گفت: خبرنگاران با ارتباط دوسویه آرامش به جامعه تزریق می کنند.
کد خبر: ۹۱۶۲۸۵۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عسلویه، عبدالنبی یوسفی در این نشست که به مناسبت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل شده بود گفت: به شهدای خبرنگار به ویژه شهید صارمی ادای احترام می‌کنم. خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و واقعیت‌های جامعه را انعکاس می‌دهند و باید واقع گرایانه و با انصاف قلم بزنند که خبرنگاران با ارتباط دوسویه آرامش را به جامعه تزریق می کنند.

یوسفی به افتتاح پروژه‌ها در هفته دولت اشاره کرد و افزود: پروژه‌هایی به ارزش بیش از ۵۰ میلیاردتومان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد که از جمله مهمترین این طرح‌ها جاده ساحل بنود، ساختمان بخشداری چاه مبارک، خط انتقال ۱۳۲ کیلو ولت، معلم سرای نخل تقی و طرح‌های شهرداری‌ها و دهیاری ها است.

فرماندار عسلویه تصریح کرد: از نظرآمار‌ها عسلویه در وضعیت امنیتی مطلوبی است و یکی از امن‌ترین شهرستان‌های کشور است با توجه به حجم سرمایه گذاری در شهرستان عسلویه باید برای آرامش و امنیت حساسیت داشته باشیم. ۴۰ درصد درآمد کشور از عسلویه تامین می‌شود و باید این منطقه امن باشد که امنیت تولید انرژی کشور تامین شود. آگاهی رسانی صحیح به این امنیت کمک می‌کند شایعات گاهی تهدید است درفضای مجازی باید وجدان بیدار را مد نظر داشته باشیم.

وی درخصوص طرح‌های زیربنایی شهرستان بیان کرد: طرح‌های اثرگذار را دنبال می‌کنیم و تلاش ما بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام است در حال حاضر ۱۶ واحد آموزشی و ۵ سالن چند منظوره در مدارس شهرستان است. برای سد اخند اعتبار کافی را در نظر گرفته ایم که ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار عسلویه افزود مجوز مجتمع پژوهشی درمانی شهرستان از طرف وزارت بهداشت صادر گردیده و شورای شهر نخل تقی زمین مورد نیاز جهت این مجتمع اهدا کرده است که با تامین اعتبار نسبت به آغاز عملیات اجرایی این مجتمع اقدام خواهد شد.
 
پایان خبر/
ارسال نظرات