خبرهای داغ:
امام جمعه شبستر گفت: تاریخ انقلاب اسلامی روی معنویت، اتحاد و انسجام است و باید در تداوم انقلاب اسلامی و گام دوم نیز به این اصول توجه و دقت کنیم.
کد خبر: ۹۱۶۲۸۲۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده در آیین معارفه فرمانده جدید سپاه  شبستر، با تاکید بر اهمیت انقلابی گری بیان کرد: گام دوم انقلاب باید با همان شاخصه‌های مورد نظر رهبر فرزانه انقلاب  و ابتدای پیروزی انقلاب ادامه یابد.

وی ادامه داد: ایمان مردم و اتحاد مردم حول محور ایمان موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و باید همچنان این شاخصه‌های مهم تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به انتخابات پیش روی تاکید کرد: امتحان بزرگ دیگری پیش روی مردم است و باید در کشورمان انقلابی فکر کرده،انقلابی تصمیم گرفته و انقلابی حرکت کنیم و انقلابی نتیجه بگیریم و در معنویت نیز انقلابی باشیم.

وی اضافه کرد: قدرت انقلاب اسلامی به اندازه‌ای در دنیا شاخص است که دشمن دیگر امان ندارد و در اثر معنویت و ایمان و تلاش‌های شبانه روزی فرزندان امام و رهبری در مجموعه‌های دفاعی ایران قدرت دفاعی بسیار خوبی دارد و دشمن می‌داند اگر از هر طرف حرکت کند نابود خواهد شد.

امام جمعه شبستر در پایان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم معنویت را گسترش دهیم و معنویت انقلابی به صورتی شایسته و بایسته به وجود بیاید.

ارسال نظرات