خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: عملیات مرصاد یکی از با افتخار ترین عملیات های رزمی رزمندگان اسلام در 8سال دفاع مقدس بود
کد خبر: ۹۱۶۲۷۷۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر ،حسن ذوالفقازی در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن گرامی داشت عملیات غرور آفرین مرصاد اظهار کرد :عملیات مرصاد یکی از با افتخار ترین عملیات های رزمی رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس بود .
وی در ادامه گفت :این عملیات برگ زرینی بر افتخارات نظام اسلامی ایران داشت که بعد از پیروزی انقلاب اقدام به قیام مسلحانه علیه نظام اسلامی کردند و خود را مدافع خلق و پشتیبان می نامیدند که پس از این عملیات به کشور های دیگر فرار کردند و پناهنده شدند .
ذوالفقاری همچنین گفت :آن ها که خود را مدافعان خلق می نامیدند به دامان صدام پناه بردند و به کودک و جوان و زنان رحم نکردند و شهر های بی پناه که نظامی نبود را به خاک و خون کشیدند .
فرمانده سپاه ناحیه مهدی شهر با اشاره به اهمیت عملیات مرصاد گفت :این عملیات از این جهت مهم است که همه مردم آنچه در توان داشتند به پشتیبانی ا ز رزمندگان پرداختند تا چنین عملیاتی غرور آفرین را رقم بزنیم .
ذوالفقاری خاطر نشان کرد :در عملیات مرصاد هوا نیروز با 56 فروند حضور داشت و با حمایت و پشتیبانی مردم ،سپاه و ارتش منافقان را به هلاکت رساند که در این عملیات قریب 425 ساعت پرواز در عملیات داشتتیم .
وی بیان کرد: امروز ما در هوا نیروز و نیروی زمینی ، ارتش و سپاه اصل ولایت مداری را در نیروی مسلح ساری و جاری می کنیم .
ذوالفقاری به نقش تیپ 12 قائم در عملیات مرصاد اشاره کرد و گفت تیپ 12 قائم در عملیات مرصاد نقش مهمی را ایفا کرد که اگر نبود دشمن ممکن بود تا کرمانشاه پس بیاید و این استقامت رزمندگان ما بود و اینها در تاریخ ماندگار خواهد شد .
ارسال نظرات
پر بیننده ها