فرماندار شهرستان خاتم خواستار انتقال دستاوردهای دوران دفاع مقدس به نسل امروز شد و ایران اسلامی را الگویی افتخار امیز برای کشورهای دنیا عنوان کرد .
کد خبر: ۹۱۶۲۷۵۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، اولین جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین ادارات و نهادهای دولتی شهرستان خاتم در محل فرمانداری این شهر برگزار شد .
فرماندار شهرستان خاتم در ابتدای این جلسه یاد و خاطره شهدا به ویزه شهدای هشت یال دفاع مقدس را گرامی داشت .
مهندس فرجام فاضلی در ادامه به اهمیت دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : دفاع مقدس متعلق به قشر خاصی نیست و این دفاع از کیان ایران اسلامی متعلق به همه مردم است و همه باید با همکاری هم در برگزاری هر چه بهتر هفته دفاع مقدس تلاش کرد.
فرجام فاضلی در ادامه با بیان اینکه در دوران هشت ساله دفاع مقدس تمام استکبار در مقابل ایران اسلامی قد علم کرده بودند به استقامت ، ایمان ، توکل رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود : همین از خودگذشتگی ها و رشادت ها بود که اجازه نداد حتی ذره ای از خاک به دست دشمن بیافتد .
فرماندار شهرستان خاتم در ادامه با برشمردن گوشه ای از دستاوردهای دوران دفاع مقدس خواستار انتقال این دستاوردها به نسل امروز و آشنا شدن جوانان با ویژگی های آن نسل شد .
وی در ادامه با اشاره به دشمنی های امروز استکبار و ایادی دست نشانده اش علیه ایران اسلامی به ویژه جنگ اقتصادی کشور ایران را الگویی برای کشورهای مختلف عنوان کرد و افزود اینکه امروز کشورمان به این جایگاه در جهان رسیده است مایه افتخار است .
مهندس فرجام فاضلی در پایان خواستار همکاری ادارات و نهادها جهت برگزاری هر چه باشکوهتر هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان خاتم شد .
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات