خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با اشاره به سنگ تمام رسانه‌های خوزستان در سیلاب اخیر، گفت: فعالیت‌های رسانه‌ها می‌تواند تلاش‌های جامعه را در قالب پدیده منعکس کند.
کد خبر: ۹۱۶۲۷۲۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور امروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه که در سالن جلسات مجتمع فجر سپاه برگزار شد، با اشاره به اعتماد مردمی به عنوان سرمایه اجتماعی اظهار داشت: می‌توان موفقیت‌های بسیاری با اهتمام در راستای توسعه و ایجاد اعتماد و پیشبرد اهداف به دست آورد.

وی با اشاره به تحرکات شبانه‌روزی دشمنان برای از بین بردن اعتماد، بیان کرد: دشمنان هزینه‌های بسیاری برای تخریب اعتماد و چهره نظام اسلامی به وسیله شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی به دنبال دارد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با اشاره به اثرگذاری ایجاد اعتماد در سطح جامعه بر انسجام‌ ملی، گفت: دشمنان از طریق سوء‌استفاده از تنوع قومیت‌ها در خوزستان در تلاش برای ایجاد شکاف در میان آنها و فتنه‌انگیزی است.

وی ادامه داد: خبرنگار و اصحاب رسانه نقش بازیگری نظام مقدس اسلامی را برعهده دارند و مانعی در برابر از بین رفتن اعتماد ایجاد شده در میان جامعه خواهند شد.

سردار شاهوارپور با اشاره به نیاز مردم به اعتماد برای آینده، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی شایسته‌ای در این زمینه صورت‌ نگرفته و روی آوردن آحاد جامعه به سمت و سوی مطالب فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای زیبنده نیست.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با اشاره به اهمیت سوق دادن مردم به سوی رسانه‌های داخلی به وسیله اطلاع‌رسانی درست و همراه با اعتمادساز، ادامه داد: باتوجه به نقش انتقاد سازنده و راهگشا در جهت حل مشکلات، رسانه از جایگاه بالایی برخوردار است.

وی با بیان این‌که رسانه‌ها به شایستگی آسیب‌ها را به مسئولان منعکس کنند، گفت: با این انعکاس سیاه‌نمایی و سوء استفاده دشمن از آسیب‌ها خنثی می‌شود. خبرنگاران می‌توانند مسائلی همچون گرانی مواد موردنیاز مردم را پیگیری کنند. علت تعطیلی کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی توسط رسانه‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

سردار شاهوارپور با اشاره به سنگ‌تمام رسانه‌های استان خوزستان در سیل اخیر استان اظهار داشت: فعالیت‌های رسانه‌ها می‌تواند تلاش‌های جامعه را در قالب پدیده بروز انعکاس و در اختیار مردم قرار دهد و اهتمام مسئولان آلام مردم را به حداقل رساند.


فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با اشاره به رسالت سپاه و بسیج در خدمات‌رسانی علاوه بر توسعه امنیت در زمینه امنیت اجتماعی و دفاعی، اظهار داشت: شاخصه حرکتی در راستای از بین بردن محدودیت‌ها در قالب خدمات‌رسانی صورت‌ می‌گیرد.

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق گوناگون در زمینه احداث منازل، خاطرنشان‌ کرد: سپاه‌های معین دیگر استان‌ها نیز در سایر شهرستان‌های خوزستان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ش

ارسال نظرات
پر بیننده ها