انتقادیه؛

انتقاد شدید دبیرکل مجمع جهانی شیعه شناسی از مراسم ورزشگاه کربلا

دبیرکل مجمع جهانی شیعه شناسی در پیامی به شدت از برگزاری مراسم دور از شئونات اسلامی در ورزشگاه کربلا انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۱۶۲۷۱۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از مهر ، آیت پیمان دبیرکل مجمع جهانی شیعه شناسی در پیامی به شدت از برگزاری مراسم دور از شئونات اسلامی در ورزشگاه کربلا انتقاد کرد و خواستار جلوگیری از تکرار آن شد.

وی در این باره نوشته است:

انا لله و انا الیه راجعون.

 السلام علیک یا ثارالله  «بأبی انتم و امّی، طبتم، و طابت‌ الأرض الّذی فیها دفنتم»

  کربلای مقدس، کعبه دلهای انبیاء  و اولیای الهی، صالحین و صدیقین و میعادگاه آزادگان و احرار عالم و  وادی مقدس عبودیت و ایثار و شهادت و مزار برگزیده ترین اولیای خداوند و گل های سرسبد اولاد آدم است.

  قلوب شیعیان جهان، در تمامی قرون و اعصار،  در عشق  و آرزوی رسیدن به این سرزمین نورانی می تپد و در این راه و برای حفظ حرمت و قداست این حریم کبریایی در مقاطع تاریخ جانهای خود را بذل نمودند.

اینک جاهلانی بی خرد و اباحه گرانی بی تقوا و دست اندر کارانی تهی از ایمان، در قفای فرهنگ و سیاست حق ستیز بنی امیه و بنی عباس  و در نقش یزیدیان زمانه، حرمت ثارالله  و حریم محبوب خدا را شکستند ، و دلهای مجروح شیعیان را بار دیگر جریحه دار نمودند.

اباحیگری و تخلف از حدود الهی در این حریم خدایی را شیعیان غیرتمند عراق و  امت حسینی ایران و اقصی نقاط جهان ،  بی پاسخ نخواهند گذاشت و  تمامی آمران و مجریان و عاملان این حرکت پلید و وقیحانه را برای مجازات بدست قانون خواهند سپرد و در صورت هرگونه مسامحه و سهل انگاری مسئولان ذیربط در عراق ، تکلیف الهی خویش را برای سیلی زدن به حرمت شکنان به هر طریق  ممکن  به انجام خواهند رساند.  

از تمامی  اقشار مردم محب آل الله و هیئات مذهبی جهان تشیع و جوانتن غیور  عاشورایی و همیشه مدافع حرم می خواهیم که تا تنبیه شایسته جسارت کنندگان، آرام نگرفته و از پای ننشینند، تا باری دیگر دست یزید صفتان زشت سیرت جرات بیرون آمدن از چنین آستین های ناپاک و دست درازی به این سراپرده کبریایی پیدا نکند.  

 از  دولت جمهوری عراق خواستاریم،  اقدام  عاجل و قاطع در برخورد سخت قانون با این حرمت شکنی و تخلف بیِّن شرعی هستیم و متظریم تا با اقدامی قاطعانه،  قلوب منکسر  شیعیان جهان را التیام ببخشند.   

دشمنت کشت ولی نور تو خاموش نشد .
آری آن جلوه که فانی نشود نورخداست .   
آیت پیمان، دبیرکل مجمع جهانی شیعه شناسی

ارسال نظرات
آخرین اخبار