خبرهای داغ:
کاروان ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با ۱۱ ورزشکار جهت حضور در چهاردهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی، عازم تبریز خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۶۲۶۶۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در گفتگو با خبرنگاران گفت: ۱۱ ورزشکار از دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، به منظور حضور در المپیاد قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که امسال به میزبانی تبریز برگزار می‌شود، عازم تبریز خواهد شد.
علی اکبر آج قلی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نمایندگان خود را در رشته‌های کاراته و تنیس روی میز به چهاردهمین المپیاد قهرمانی دانشجویان دختر اعزام می‌کند، افزود: تیم کاراته با ترکیب ۲ ورزشکار و سه مربی و سرپرست و تیم تنیس روی میز باترکیب سه ورزشکار و سه مربی و سرپرست در مسابقات حضور‌
می‌یابند.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به برگزاری اردو‌های آمادگی المپیاد از ۲۰ تیر نیز اشاره کرد و افزود: این اردو‌ها در رشته‌های والیبال، تنیس روی میز، کاراته، دو و میدانی و شنا برگزار شده بود.
چهاردهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور امسال طی دو مرحله در بازه زمانی ۲۲ تا ۲۹ مرداد و همچنین ۳ تا ۱۰ شهریور ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها