مسئول موسسه راهیان کوثر استان زنجان گفت: ایجاد جبهه تعلیم و تربیت اسلامی انقلابی و کمک در تهیه و تدوین نظام تربیتی کشور و پیگیری اجرایی شدن آن و ایجاد محیط تحقیقاتی از مهم ترین اهداف موسسه راهیان کوثر می باشد.
کد خبر: ۹۱۶۲۶۴۰
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

اکبر رجبی در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج بابیان اینکه سلسله مدارس راهیان کوثر بر اساس اهداف آموزشی تربیتی تراز انقلاب اسلامی کار خود را از سال 74 آغازنموده است،اظهار داشت:در استان زنجان نیز این موسسه از سال 96 شروع به فعالیت نموده است.

 

وی بابیان اینکه در بحث مبانی تعلیم و تربیت اسلامی از دیدگاه رهبری سه مولفه  «اندیشه‌ ورزی»، «شادابی» و «معنویت»اهمیت دارند،تصریح کرد:موسسه راهیان کوثر تلاش مینماید تا کودکی با رویکرد اسلامی انقلابی پرورش دهد.

 

مسئول موسسه راهیان کوثر استان زنجان بااشاره به اینکه از سال 96 تا کنون 37 نفر از خواهران وبرادران استان زنجان در دوره های کشوری راهیان کوثر حضور یافته وآموزش دیده اند،خاطرنشان کرد: موسسه راهیان کوثر با بهره‌گیری از الگوهای تربیتی در راستای تربیت نیروی موحد و متعهد به انقلاب اقدام به ایجاد مدارس در تراز انقلاب کرده است.

 

رجبی ایجاد جبهه تعلیم و تربیت اسلامی انقلابی و کمک در تهیه و تدوین نظام تربیتی کشور و پیگیری اجرایی شدن آن و ایجاد محیط تحقیقاتی را از مهم ترین اهداف موسسه راهیان کوثربرشمرد و ادامه داد: موسسه راهیان کوثر در راستای کمک به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و کمک به دستگاه تعلیم و تربیت کشور و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر عینیت بخشی به سند تحول اقدام به راه اندازی مدارس الگو در کشور کرده است.

 

وی با تاکید بر مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن به سبک دفاع مقدس و جهادی افزود: باید فرهنگ جهادی در مقابله با توطئه‌های دشمنان در مدارس و نسل جوان و نوجوان ترویج و نهادینه تا اهداف دشمن ناکام شود.

 

ارسال نظرات