همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س)؛
همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) با برگزاری جشن به ۶ زوج جوان روستای قاسمعالی کمک جهیزیه اهدا شد.
کد خبر: ۹۱۶۲۶۲۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، شامگاه روز گذشته طی یک جشن در حسینیه رسول اکرم(ص) قاسمعالی با حضور مردم و مسئولان روستای قاسمعالی از ۶ زوج جوان این روستا تجلیل و کمک جهیزیه ای به آنان اهدا شد.

حجت الاسلام موسوی، مدیر قرارگاه تحول محله مسجد امام حسن عسکری(ع) قاسمعالی در این جشن، بر اهمیت ازدواج و تشکیل خانواده تاکید کرد و گفت: اهمیت ازدواج از نظر اسلام بر کسی پوشیده نیست و ازدواج به موقع جوانان منجر به کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی می شود.

موسوی، با بیان اینکه امروز دشمنان شاکله خانواده را نشانه رفته اند، تصریح کرد: در قرارگاه تحول محله روستا به دنبال ترویج ازدواج آسان جوانان هستیم ولی این امر به تنهایی از عده یک قرارگاه و نهاد خارج است و باید همه دستگاهها همکاری لازم را داشته باشند.

مدیر قرارگاه تحول محله قاسمعالی  با بیان اینکه ازدواج یک امر پسندیده است ، خاطرنشان کرد: بهترین الگو برای ازدواج جوانان می تواند حضرت زهرا(س) و امیر المومنین(ع) می باشد و جوانان در همه بخش های زندگی می توانند از چنین الگویی تاسی کنند.

گفتنی است این جشن برای سومین سال پیاپی به همت قرارگاه تحول محله قاسمعالی و با حضور پرشور مردم روستا برگزار شد و تا کنون  ۱۶ زوج جوان کمک جهیزیه دریافت کرده اند.

 

 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
ارسال نظرات