خبرهای داغ:
فرماندار نهبندان:

نظارت بر ساخت و سازها به طور جدی در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار نهبندان گفت: با توجه به اینکه مرجع صدور پروانه‌های ساختمانی دهیاران می باشند می طلبد که نظارت بر ساخت و سازها به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۶۲۶۲۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جلسه ای با حضور فرماندار نهبندان و دهیاران شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

 در این جلسه بیکی فرماندار شهرستان نهبندان اظهار کرد:  با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و موضوع تحریم‌ها می طلبد که کلیه دهیاران  همکاری و تعامل بیشتری نسبت به گذشته در امورات داشته باشند.

 

وی ادامه داد : دهیاران باید نسبت به اموراتی که بر عهده آنها می باشند مطالعه بیشتری داشته باشند ضمن اینکه قانون باید ها و نباید ها را مشخص کرده است.

 

 نماینده عالی دولت خاطرنشان کرد: دهیاران ضمن ارتباط مستمر با بخشدار کلیه مکاتباتی را که  انجام می دهند حتماً با بخشداری‌ها انجام و از طریق دستگاه مربوطه پیگیری گردد.

 

 فرماندار نهبندان تصریح کرد: با توجه به اینکه مرجع صدور پروانه‌های ساختمانی دهیاران می باشند می طلبد که نظارت بر ساخت و سازها به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

 

وی در ادامه افزود : دهیاران عملکرد یکساله خودشان را اطلاع‌رسانی و گزارش آن را به صورت عمومی در اختیار اهالی روستا قرار دهند.

 

 بیکی اضافه کرد:  منابعی که در اختیار دهیاری ها می باشد باید بهترین استفاده را  از آنها انجام داد و هزینه کردی که در  امورات روستا انجام می گیرد بر اساس اولویت بندی انجام شود .

 

فرماندار نهبندان  در پایان اشاره ای هم به فضای مجازی داشت و  از دهیاران خواسته شد که بیشتر به اموراتی که مشکلات مردم را برطرف می‌کند بپردازند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار