مسابقه داستان کوتاه «می‌خواهم بمانم» با محوریت موضوع «نه به سقط عمدی جنین»، توسط نشر جام جم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۲۵۲۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی نشر جام جم، نشر جام جم با اعلام فراخوان مسابقه داستان کوتاه (مسابقه داستان نویسی) «می‌خواهم بمانم» با موضوع «نه به سقط عمدی جنین» از همه صاحبان قلم و تفکر دعوت به شرکت در این مسابقه کرده است.

چشنواره داستان کوتاه با عنوان«می خواهم بمانم»برگزار می شود
این مسابقه داستان‌نویسی که دبیر علمی آن «وجیهه سامانی» است در محورهای سقط جنين و ديدگاه منفي جامعه نسبت به تعدد كودكان در خانواده، سقط جنين و مشكلات اقتصادي و معيشتي خانواده، سقط جنين و مشغله‌هاي تحصيلي و اجتماعي والدين، سقط جنين و عدم تقيد مذهبي والدين، سقط جنين و عدم آمادگي روحي و رواني والدين براي پذيرش مسئوليت فرزندپروري، سقط جنين و تاثيرات منفي آن از نظر روحي، جسمي و معنوي بر والدين برگزار خواهد شد و و علاقه‌مندان و فرهیختگان می‌توانند تا پایان مهر ۹۸ آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال نمایند.
بنابر این گزارش، آثار ارسالی باید در قالب داستان کوتاه و حداکثر ۵ هزار واژه باشند؛ و آثاری به مسابقه راه پيدا مي‌كنند که قبلاً منتشر نشده و یا در سایر مسابقات ارائه نشده باشند. اما ارسال آثار متعدد برای یک نفر بلامانع است.
تألیف و ارسال آثار در مسابقه داستان کوتاه «میخواهم بمانم» برای همۀ گروه‌های سني، نويسندگان و صاحبان قلم آزاد است.
همچنین بر اساس اعلام روابط عمومی نشر جام‌جم، جوایز این مسابقه داستان کوتاه، که داوران آن به زودی اعلام خواهند شد، برای نفرات اول تا سوم به ترتیب 100، 70 و 50 میلیون ریال خواهد بود.
علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار تایپ‌شده خود را تا پایان مهرماه، در قسمت فرم ارسال اثر در سایت نشر جام جم به آدرس www.jjp.ir يا از طريق پست به آدرس دبيرخانه به نشانی تهران، خیابان نلسون ماندلا، خیابان عاطفی غربی پلاک 73 نشر جام‌جم کد پستی 1967954493 ارسال نمایند.

ارسال نظرات