سید علی آقازاده استاندار مرکزی در بازدید از گروه مهندسی 42 قدر از زحمات و همکاری های بی شائبه این گروه در سیل اخیر استان قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۱۶۲۵۱۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، سید علی آقازاده استاندار مرکزی در بازدید از گروه مهندسی 42 قدر از زحمات و همکاری های بی شائبه این گروه در سیل اخیر استان قدردانی کرد.

استاندار مرکزی با اهدای لوح از سردار قربانی فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند غیر عامل ۴۲ قدر و همچنین فرمانده گردان عملیات گروه مهندسی رزمی و پدافند غیر عامل ۴۲ قدر به منظور همکاری در سیل فرودین ماه ۹۸ تقدیر نمود .

استاندار مرکزی در این بازدید بیان داشت : اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و خلیج فارس و مقابله با قدرت های بزرگ مانند آمریکا و انگلیس نشان دهنده پیشرفت و توان علمی و مهندسی کشورمان است.

وی افزود : ساقط شدن پهپاد آمریکایی در حریم ایران اقدامی بود که هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست که این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از قدرت علمی و اقتدار جمهوری اسلامی است.

آقازاده اظهار کرد : پایداری و اقتدار نظامی در تثبیت جایگاه سیاسی و دفاعی و تقویت پایه های امنیت کشور نقش مهمی دارد و امروز ایران اسلامی روند اقتدار را بخوبی طی می کند و کسانیکه خواب تحریم را برای ایران دیده اند باید بدانند که این کشور در حال توسعه است و نه تنها توانایی تامین نیازهای خود را دارد بلکه در آینده دیگر کشورها نیز به ما نیازمند می باشند.

استاندار مرکزی گروه مهندسی ۴۲ قدر در استان مرکزی سابقه درخشانی دارد و توانسته است در عرصه های مهندسی و دفاعی اقدامات موثری را به ویژه در مناطق مرزی کشورمان به انجام برساند.

وی گفت : در سیل اخیر فروردین ماه ۹۸ گروه مهندسی ۴۲ قدر با حضور به موقع، خودجوش و با بسیج نیرو و تجهیزات مانع از بروز خسارت های غیر قابل جبران در استان شد.

آقازاده بیان کرد : در زمان وقوع زلزله در استان کرمانشاه نیز حضور بسیج و سپاه مایه دلگرمی مردم بود که اقدامات گروه ۴۲ قدر در بازسازی اماکن عمومی و مسکونی کرمانشاه شایسته تقدیر است.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی تصریح نمود : توسعه و عمران از اولویت های مهم کشور است که گروه مهندسی ۴۲ قدر در این زمینه نقش مهمی داشته است.

ارسال نظرات