اردوی گروه جهادی خواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب سلام الله علیها بن به مدت 10 روز در روستای پهنا، از توابع شهرستان بن برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۲۳۹۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن گفت: اردوی جهادی 10 روزه خواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج خواهران این ناحیه در روستای پهنا همراه با ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی، تربیتی و مشاوره ای هر روز از ساعت 8 صبح تا نماز ظهر و عصر برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار محسن كریمی افزود: در طول این 10 روز، این گروه جهادی خدمات مختلفی از جمله مشاوره گروهی و چهره به چهره،آموزش های خیاطی، كیف دوزی، بافتنی، مرصع، فرشینه و خدمات مشاوره بهداشت دهان و دندان و تغذیه، آموزش كاردستی، ملیله بافی، گل كریستال، نی بافی، مروارید دوزی، آموزش سبك زندگی ایرانی اسلامی و كلاس های تقویتی زبان انگلیسی و ریاضی به مردم این روستا ارائه نمودند.

وی ادامه داد: گروه جهادی شهیدان سید مهدی محمدی و علی عباسی كه اعضای آن از روستاهای شیخ شبان و لارك بودند با همكاری حوزه مقاومت بسیج خواهران بن در طول این10 روز به صورت جهادی و با دست خالی و كمترین امكانات كار كردند و نشان دادند كه با مدیریت جهادی می توان خدمات خوبی به مردم ارائه داد.

كریمی اظهار کرد: گروه های جهادی در راستای لبیك به فرمان امام خامنه ای مدظله العالی با همت والا و تلاش مضاعف در مناطق محروم شهرستان حضور یافتند كه كار این عزیزان مصداقی از جهاد فی سیبل الله و ایثار و از خودگذشتگی است.

ارسال نظرات