مسوول بسیج اصناف آذربایجان غربی گفت: صاحبان تعدادی از صنوف به مناطق سیل‌زده اعزام شده تا از نزدیک در جریان عمق فاجعه و حجم زیاد مشکلات قرار گیرند.
کد خبر: ۹۱۶۲۳۶۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: طرح جهاد همبستگی ملی به معنای واقعی کلمه نماد بارز یک حرکت مردمی و خودجوش همچنین وحدت‌‌آفرین به شمار می‌رود که در راستای کاهش آلام و دردهای مردم مناطق سیل‌زده به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از صنوف استان برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی در راستای بازسازی واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده دعوت به عمل آمده است، ادامه داد:با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی و اتحادیه‌های صنفی مختلف اجرای این طرح در حال پیگیری است.

مسوول بسیج اصناف آذربایجان غربی برگزاری پیاده‌روی خانوادگی، جلسات ویدئو کنفرانس و اعزام کسبه به مناطق سیل‌زده را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد:صاحبان تعدادی از صنوف به مناطق سیل‌زده اعزام شده تا از نزدیک در جریان عمق فاجعه و حجم زیاد مشکلات قرار گیرند.

عبدی با بیان اینکه بین 80 تا 95 هزار نفر در این استان پروانه کسب داشته و در حال فعالیت هستند، اضافه کرد: شهرهای پیشتاز در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان ارومیه، خوی و ماکو هستند که پس از آنان نیز مهاباد، سلماس و سردشت مشارکت داشتند.

وی به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه و رکود در بازار اشاره کرد و گفت: با وجودی که کسبه با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند اما با این همه در اقداماتی از این نوع همیشه پیشگام بوده‌اند و دوشادوش آحاد مردم، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) برای کمک به مردم آسیب‌دیده تلاش کرده‌اند.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات