خبرهای داغ:
مسوول بسیج مساجد و محلات آذربایجان غربی گفت: طرح «هر مسجد یک خانه» گامی مهم در کمک به سیل زدگان کشور است.
کد خبر: ۹۱۶۲۳۶۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

محمد پیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: برای ساخت 700 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده کشورمان توسط آذربایجان غربی تعهد شده، که امید است این موضوع در کمترین زمین ممکن جامه عمل بپوشد.

وی سازمان بسیج مساجد و محلات را یک سازمان مردمی با رویکرد جهادی دانست و ادامه داد: اقشار مختلف مردم در آذربایجان غربی در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه همواره در کنار خانواده‌‌های آسیب‌دیده بوده‌اند که از این آزمون نیز به طور قطع سربلند بیرون خواهند آمد.

مسوول سازمان بسیج مساجد و محلات آذربایجان غربی اضافه کرد: وقوع حوادث مختلف و پشت‌سر هم در استان‌های مختلف تاکنون در تاریخ این کشور بی‌سابقه بوده و تا امسال چنین چیزی دیده و ثبت نشده است به طوری که تعداد زیادی از استان‌ها دچار مشکل شدند.

پیری با اشاره به اینکه اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی برای کمک به سیل‌زده‌ها» با شعار «هر مسجد یک خانه» کلید خورده است، اضافه کرد: در آذربایجان غربی نزدیک به چهار هزار مسجد وجود دارد اما به دلیل اینکه بسیاری از آنها با مشکلات مختلف روبه‌رو هستند، تنها 700 مسجد در این زمینه فعال شده که تاکنون مبلغی به میزان 750 میلیون تومان هم جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای جهادی نیز برای اعزام به مناطق سیل‌زده آماده بوده و سازماندهی شده‌اند، اضافه کرد: در صورت نیاز این نیروهای مخلص و مردمی برای ساخت واحدهای مسکونی به مناطق سیل‌زده کشورمان عازم خواهند شد.

مسوول سازمان بسیج مساجد و محلات آذربایجان غربی با اشاره به مشارکت جدی راه و شهرسازی استان، اضافه کرد: با وجود اینکه سپاه شهدای استان پروژه‌های محرومیت‌زدایی داخل استان را در دستور کار دارد اما برای رفع مشکلات مردم مناطق سیل‌زده با جدیت وارد عرصه کار و تلاش شده است.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات