مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه نقده:
مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه نقده گفت: طرح جهاد همبستگی ملی بین اقشار مختلف مردم مغفول نماند.
کد خبر: ۹۱۶۲۳۴۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسيج از نقده، حجت الاسلام جهانبان ظهر امروز در نشست فرهنگ نهادی در بين كاركنان سپاه نقده، اظهار کرد: سبک زندگی اسلامی در جامعه باید نهادینه شود و نخستین گام نیز این است که قشر فرهیخته و نخبه جامعه در این سمت و سو گام بردارند.

وی به موضوع لزوم پرهیز از تجمل گرايی اشاره كرد و گفت: روايات بسياری از ائمه اطهار (ع) در مذمت دنياگرايی بيان شده است و ما بايد در بهره مندی از نعمات دنيوی به اين روايات رجوع كنيم و طريق درست را ياد بگيريم.

مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه نقده به روايتی از اميرالمومنين علی (ع) پرداخت و بيان داشت: آن امام همام فرمودند نصيب انسان از دنيا سلامتی، توانايی و فرصت جوانی است كه بايد از اين نعمات در تحصيل توشه آخرت استفاده شود، ایشان در روايت ديگری فرمودند دوستی دنيا عقل را از بين می برد و قلب را از شنيدن حكمت ناتوان می سازد و باعث عذاب دردناك می شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مباحث در شرایط کنونی اجرای طرح جهاد همبستگی ملی برای کمک به مردم مناطق سیل‌زده است، بنابراین در شرایطی که هم وطنان ما از حداقل‌های زندگی محروم هستند ما نباید به تجملات و اشرافی‌گری روی بیاوریم.

انتهای پیام

ارسال نظرات