مسابقه منتخب تیراندازی قهرمانی بسیج استان مازندران با نام جام شهدای جاویدالاثر دفاع مقدس به میزبانی شهرستان سوادکوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۲۳۳۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مسابقه منتخب تیراندازی قهرمانی بسیج استان با نام جام شهدای جاویدالاثر دفاع مقدس به میزبانی شهرستان سوادکوه برگزار شد.

کاظم غفارپور در حاشیه این مسابقه  در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد:  تیراندازان منتخب به مسابقات قهرمانی تیراندازی کشوری که  30 و 31 مرداد در استان سمنان برگزار می‌شود اعزام می شوند.

مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران با اشاره به میزبانی شهرستان سوادکوه و به دلیل وجود سالن مجهز تیراندازی این شهرستان افزود:تمام شرکت‌کنندگان حاضر در این مسابقات همه عضو بسیج هستند اما برای عموم و استعدادیابی این مسابقات آزاد است و بسیج از همه ثبت نام می کند.

غفار پور با ابراز امیدواری از اینکه تیراندازان مازندرانی بتوانند در سطح کشور هم مقام کسب کنند،افزود:  سپاه با دارا بودن 145 سالن ورزش برای ایجاد یک فضای سالم ورزشی در استان تلاش می کند.

در ادامه سیدرمضان صالح‌نژاد رئیس هیئت تیراندازی بسیج استان مازندران هم با بیان اینکه  این مسابقه در دو بخش دختران و پسران در دو رده تفنگ و تپانچه برگزار شد، گفت: 28 دختر تیرانداز از 10 شهرستان و نیز  24 تیرانداز پسر از 8 شهرستان در این مسابقه شرکت کردند.

به گزارش بسیج، در بخش انفرادی دختران در تفنگ سیدمهنا سیدپور، ماتینا باعث و ماهک مسلمی و در تپانچه آتوسا رضایی، فاطمه باباجان‌زاده و مهدیه رستمیان و در بخش انفرادی پسران نیز در تپانچه محسن عشیری، پرهام سلیمان‌تبار، محمدابراهیم رحیم‌پور و  همچنین در رده تفنگ کسری علومی، داریوش رازقی، بهرنگ پنبه‌کار مقام اول تا سوم، در بخش تیمی دختران در رده تفنگ شهرستان‌های ساری، سوادکوه و بابل و در بخش تیمی پسران در رده تفنگ شهرستان‌های بابل، سوادکوه و بابلسر مقام اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها