فرمانده دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای افراچال:

از مذاکره و برجام چیزی عاید کشور نشد / مسئولان جلوی تورم و گرانی ها را بگیرند

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای افراچال گفت: از  مذاکره و برجام، چیزی عاید کشورمان نشد.
کد خبر: ۹۱۶۲۳۱۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار وجیه الله مرادی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، در یادواره 154 شهید بخش کلیجانرستاق ساری در روستای افراچال  با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و بابیان اینکه کشور با تقدیم 213 هزار شهید موفق شد تهدید دشمن را به فرصت تبدیل کند، اظهار کرد:دشمن علاوه بر جنگ تحمیلی ، تلاش کرد با راه اندازی جنگ های نیابتی جلوی صدور و پیشرفت انقلاب را بگیرد اما  جوانان غیور ایرانی با الگوگیری از مکتب اباعبدالله (ع) توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه سخنان خود به راه های نفوذ دشمن اشاره کرد و گفت: ناامن کردن منطقه ،تشدید تحریم های اقتصادی از جمله این راه ها بود.

سردار مرادی داعش را نماد انحراف از اسلام دانست و با تصریح براینکه این گروه با حمایت های آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی بدترین ضربه ها را به اسلام وارد کردند افزود: اما مقاومت رزمندگان دلیر اسلام موجب شکست نقشه های دشمنان شد.

این یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس با تاکید براینکه  مسئولان باید قدر مردم را بدانند خاطر نشان کرد:از  مذاکره و برجام، چیزی عاید کشورمان نشد و تورم اقتصادی به  اقشار مختلف مردم فشار وارد کرد.

سردار مردای از مسئولان خواست بیشتر به فکر مردم باشند و جلوی تورم افسار گسیخته و گرانی های روزانه را بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها