همایش تجلیل از رده های برتر سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در نهمین جشنواره مالک اشتر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۲۲۸۹
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نهمین جشنواره مالک اشتر با هدف تجلیل از رده های برتر سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضور سردار قادری، معاون امور بازنشستگان کل سپاه، سردار اکبری، فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری و فرماندهان، مسئولین و مدیران سپاه استان در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

سردار محمدعلی اکبری در این مراسم با تقدیر از افراد خدوم و رده های برتر سپاه استان چهارمحال و بختیاری، گفت: اِشراف فرماندهان و مدیران سپاه یکی ارزیابی کلی از بالا به پایین و در اصل نوعی کادرسازی است و از این طریق می توان بهتر از ظرفیت جوانان توانمند و کارآمد استفاده کرد.

وی، ادامه داد: یکی از پارامترها برای انتصابات در سپاه بحث ارزیابی عملکرد افراد است که در اِشراف مشخص می شود و همچنین در بحث کلان نیروهای مسلح نیز وقتی گزارشات اِشراف محضر فرمانده معظم کل قوا ارائه می گردد، میزان و سطح کارآمدی هر نیرویی به تفکیک مشخص می شود.

سردار اکبری، با تأکید بر ضرروت حفظ آمادگی نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه ابعاد اعم از؛ جسمانی، رزمی، توانمندی های معنوی و ... گفت: اِشراف محاسن و معایب رده های اجرایی سپاه را به خوبی نمایش می دهد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تجلیل از تلاش های شبانه روزی تک تک نیروهای سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری که به کسب نتایج موفقیت آمیز در اجرای مأموریت های محوله و ارزیابی های رده های مافوق شده است، اظهار کرد: به مصداق فرمایشات مقام معظم رهبری، همه کارها نیازمند اختصاص بودجه و اعتبارات نیست؛ بلکه باید با تفکر جهادی و اقدام جهادی کارها را پیش برد.

وی، به مصادیق امور جهادی انجام شده در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و اجرای پروژه های محرومیت زدایی در سطح استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و افزود: وحدت و همدلی بین سه مجموعه فرماندهی، نمایندگی ولی فقیه در سپاه و حفاظت اطلاعات باعث انسجام در مجموعه سپاه استان و افزایش محبوبیت بین کارکنان و کارآیی بیشتر آنها شده است.

سردار اکبری همچنین از تلاش فرماندهان، مدیران و کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در میزبانی شایسته از میهمانان چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: سال آینده نیز میزبان کنگره ملی بزرگداشت 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور هستیم که ان شاء الله با تلاش و همت همه عزیزان این کنگره را نیز با افتخار و سربلندی برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است: در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به ایراد سخن پرداخت و با بیان حدیثی از حضرت امام علی علیه السلام ویژگی های انسان های عاقل مؤمن را برشمرد.

وی در زمینه اهمیت اِشراف فرماندهان بر زیرمجموعه، نیز مطالبی را بیان کرد و افزود: در بحث پیش روندگی و پیش برندگی، توقف معنا ندارد و نباید به وضع موجود قانع باشیم؛ بلکه باید با تلاش بیشتر به سمت پیروزی های بزرگ تر حرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، ادامه داد: از برکات اِشراف، شناخت نقاط قوت و ضعف مجموعه است که با تدبیر و درایت به تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف بپردازیم.

گفتنی است: سردار محسن قادری، معاون امور بازنشستگان سپاه نیز در این جشنواره به تبیین اهداف اِشراف و منظورهای برگزاری جشنواره مالک اشتر و تجلیل از رده های برتر سپاه در سطح استانها و کلان کشور پرداخت.

سردار قادری، گفت: در مسئله اِشراف، فرماندهان و مدیران نقش اساسی دارند و اِشراف عامل حرکت برای مجموعه های تابعه سپاه است، که از ابتکارات فرمانده معظم کل قوا برای هدایت همه نیروهای مسلح بوده است.

وی، افزود: برگزاری نهمین جشنواره مالک اشتر در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نشان دهنده حرکت رو به جلو این یگان در بین نیروهای مسلح و سپاه می باشد.

گفتنی است: تجلیل از رده های برتر و پاسداران و بسیجیان و جهادگران منتخب سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و نواحی مقاومت و کانون های بسیج استان چهارمحال و بختیاری در ادامه این مراسم با اهدای لوح سپاس انجام شد.

اجرای سرود و تواشیح و پخش کلیپ و نماهنگ از دیگر بخش های نهمین جشنواره مالک اشتر در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری بود.

ارسال نظرات