اجرای طرح قرآنی صراط در چهارمحال و بختیاری

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از اجرای طرح قرآنی صراط در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۲۲۸۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالله مرادی گفت: دوره آموزشی توانمندسازی مدیران دارالقرآن بسیج  و مدیران طرح صراط در اردوگاه غدیر آورگان به مدت دو روز با حضور آقای ذوالفقاری مدیر دارالقرآن بسیج کشور برگزار شد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج استان چهارمحال و بختیاری افزود: 12 دارالقرآن در استان داریم که با 22 مدرس و 6 نفر استاد خواهر و برادر مسئولیت آموزش 2500متربی در قالب 250 حلقه قرآنی را بر عهده دارند.

مرادی ادامه داد: در این دوره آموزش دوروزه برنامه های قرآنی بسیج استان تبیین شد و بر اساس دستورالعمل های ابلاغی جزئیات طرح قرآنی صراط در قالب سرفصل های 6گانه تشریح گردید.

وی گفت: در طرح صراط، متربیان بر اساس یک زمانبندی مشخص با حفظ کلام الله مجید و مفاهیم موضوعی نهج البلاغه و صحیفه سجادیه آشنا می شوند و در دو رده سنی زیر 14سال و بالای 14 سال طی دوره پنج ساله اول موفق به حفظ  این کتب آسمانی و دینی خواهند شد.

مرادی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری پیرامون تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور، حلقات قرآنی صالحین بسیج در طرح صراط تنها بر روی مبحث حفظ قرآن و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه متمرکز می شوند.

ارسال نظرات