مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای یکهزار و 250 پروژه سازندگی در استان، از پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای حل مشکلات محرومین و رونق تولید خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۲۲۵۹
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه بازدید از طرح های سازندگی در روستای دهنو شهرستان کوهرنگ به تشریح اقدامات این سازمان در گفتگو با خبرنگار ما پرداخت.

سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی، هدف از اجرای طرح های سازندگی را کمک به از بین بردن فقر در مناطق روستایی و همچنین دسترسی روستایان به خدمات و امکانات بهتر و رفاه بیشتر برشمرد.

مسئول بسیج سازندگی استان تاکید کرد: سازمان بسیج سازندگی باشعارمردم داری و مردم نوازی اقدام به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و بلندمدت به اقشار مختلف در تمام زمینه ها برای رفع موانع تولیدی و اقتصادی و محرومیت زدایی نموده است.

وی افزود: از 40هزار پروژه ای که سپاه با دولت در سال گذشته تفاهم کرده ، یکهزار و 250 پروژه در استان قرارداد بسته شده داریم، که تاپایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

این مقام مسئول، ساخت و تعمیر300 ساختمان مددجویی را از دیگربرنامه های طرح محرومیت زدایی بسیج سازندگی برشمرد که هم اکنون 36 مسکن درشهرستان کوهرنگ درحال ساخت می باشد.

فولادی در ادامه به پرورش زنبور عسل درقطب شهرستان کوهرنگ اشاره کرد و افزود: دامداری و اعزام گروه های جهادی و طرح های آب رسانی سیار و لایروبی قنوات و احیای باغات و همچنین طرح های عمرانی و غیر عمرانی از سایر برنامه های بسیج سازندگی درشهرستان کوهرنگ می باشد.

 

ارسال نظرات