کارشناس مسایل سیاسی در جمع بسیجیان شهرستان سامان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب پیدایش انقلاب، چالش‌هایی که انقلاب با آن مواجه بوده و آثار بابرکت انقلاب را تبیین کرده است.
کد خبر: ۹۱۶۲۲۵۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ کارشناس مسائل سیاسی در  جمع بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سامان گفت: جامعیت رهبری، خرد رهبری، اطلاع وسیع رهبری از تمام زوایای انقلاب و حشر و نشر ایشان قبل از پیدایش انقلاب و بعد از تأسیس نظام جمهوری اسلامی و احاطه‌ای که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بر همه جوامع انقلاب دارد یک کار ارزشمندی را در قالب بیانیه گام دوم به فرهیختگان، نخبگان و افراد جامعه ارائه داده است.

مجتبی صالحی فر با بیان این که اگر بخواهیم درباره موضوعی صحبت کنیم باید پیشینه آن را بدانیم و پیامد‌ها و چالش‌های آن را بررسی کنیم تا بتوانیم به یک بیان شیوا و راهبر در جهت شکوفایی آن موضوع برسیم، افزود: رهبر معظم انقلاب با مرور سریع بر آنچه که در ۴۰ سال گذشته از لحاظ پیشرفت‌ها و افت‌ها بر کشور گذشته و رویش‌ها و ریزش‌هایی که اتفاق افتاده، بیانیه گام دوم انقلاب را صادر کردند و اجرایی کردن این بیانیه، تعالی  و پیشرفت بیش از پیش کشور و جامعه را در پی خواهد داشت.

صالحی فر در ادامه تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب بیانگر حرکت رو به رشد جامعه اسلامی است و این بیانیه دارای جامعیت و هویت انقلاب است ، پیدایش انقلاب، چالش‌هایی که انقلاب با آن مواجه بوده و آثار با برکت انقلاب را تبیین کرده است.

این کارشناس مسایل سیاسی عنوان کرد: ایستادگی و موضع بادرایت و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب مقابل آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی، جایگاه باعظمتی برای نظام و ملت ایران رقم زده است.

صالحی فر گفت: موضع مقتدرانه و بادرایت رهبری در برابر آمریکا، موضعی بود که دشمن را متوجه کرد که این نظام و انقلاب به هیچ وجه تحت تأثیر القائات پوسیده دشمن و استکبار قرار نخواهد گرفت، لذا  حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه‌ای همگانی است و عمل به فرمایشات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در مسائلی همچون استقلال، آزادی، عزت ملی، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، روابط خارجی و ... کشور را به تعالی خواهد رساند و دشمنان را ناامید و ناکام می‌کند. 

ارسال نظرات