سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار گفت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کاروان های بیله سوار و اصلاندوز به مناطق عمیلاتب شمالغرب کشور اعزام شدند
کد خبر: ۹۱۶۲۱۹۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
کاروان های بیله سوار و اصلاندوز به مناطق عمیلایتش مالغرب کشور اعزام شدند
سرهنگ پاسدار یوسف اختری در گفت و گو با خبرنگار بسیج اردبیل اظهار داشت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت کاروان‌های راهیان نور شهرستان بیله سوار و شهرستان اصلاندوز صبح امرو با شرکت ۲۵۰ بسیجی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.

وی افزود: بسیجیان شهرستان های بیله سوار و اصلاندوز به مدت دوروز در مناطق عملیاتی شمالغرب کشور ازجمله پیرانشهر، تمرچین و یادمان شهید باکری و شهید بروجردی حضور خواهند یافت واز نزدیک به این منطقه آشنا خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار خاطر نشان کرد: عمل به وصیت شهدا و پیام شهدا، وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان و مدیریت صحیح در کشور همه مشکلات را در کشور برطرف می‌کند و در این راستا معنویت، عبادت و تقوی یک مسله بسیار با اهمیت است.

سرهنگ پاسدار یوسف اختری افزود: زنده نگهداشتن یادو خاطره شهدای والامقام به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ملزومه رسیدن به موفقیت و پیروزی است و به همین دلیل بصیرت و بینش را در جامعه تقویت کنیم.

اختری با تاکید بر تداوم این حرکت فرهنگی با همراهی نسل جوان امروز تصریح کرد: جوانان و فرزندان ما که روز‌های جنگ و دوران ۸ سال دفاع مقدس را شاهد نبوده اند، با بازدید از مناطق جنگی، به خوبی در می‌یابند که آن چه امروز از عزت و سربلندی و پیشرفت از آن ملت ایران شده، مدیون خون‌های بسیاری است که در سرزمین ایثار به خاک ایران اسلامی اهدا شده است.
ارسال نظرات