صفار هرندی در سلسله نشست‌های تبیین بیانیه‌ی گام‌ دوّم انقلاب اسلامی گفت: اگر این چهل سال برای ما ملّت ایران فتوحات زیادی داشته است بعد از این چهل سال و در آینده‌ای نزدیک ما فتوحات بیشتری خواهیم داشت و چهل سال دوّم انقلاب اسلامی برای جوانان است.
کد خبر: ۹۱۶۲۱۶۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، به همت ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) سلسله نشست‌های تبیین بیانیه‌ی گام‌ دوّم انقلاب اسلامی ویژه‌ی شبکه‌ی روشنگری فرهنگی، هادیان سیاسی، ائمه جماعات، اساتید، فرماندهان بسیج و نخبگان دانشگاهی و فرهنگی در محل سالن اجتماعات مسجد پیامبر اعظم(ص) با سخنرانی دکتر محمّدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
در ابتدای این نشست کلیپی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و با محوریت گام‌های دوّم انقلاب اسلامی از زبان حجت الاسلام پناهیان به اجرا درآمد.
در ادامه، دکتر صفارهرندی به عنوان سخنران اصلی این نشست پس از تسلیت شهادت حضرت امام جواد (ع)، موضوع گام‌های دوّم انقلاب اسلامی را به دو محور طبقه‌بندی کرده و در این رابطه نکات حائز اهمیتی را عنوان کرد. 
وی تاکید کرد: «این بیانیه نقش دفاعیه از انقلاب اسلامی را دارد و اگر این چهل سال برای ملّت ایران فتوحات زیادی داشته است بعد از این چهل سال و در آینده‌ای نزدیک، فتوحات بیشتری خواهیم داشت.
صفار هرندی در ادامه ضمن تصریح وجود یک تفاوت بنیادی میان انقلاب اسلامی و دیگر انقلاب‌ها مثل فرانسه، روسیه و امثالهم، انقلاب اسلامی ایران را با انقلاب کبیر فرانسه مورد مقایسه قرار داد و گفت: فعالان سیاسی غرب این نظریه را بیان کرده اند که جهان سیاست در حال تغییر است و از آن با عنوان ژئوپولوتیک یاد کرده اند.
وی افزود: ما تا به امروز الگوی حکومتی بدین شکل نداشته ایم و تنها الگوی ما حکومت پیامبران بوده است که از آن زمان هم مدّت خیلی زیادی گذشته است لذا ما می توانیم برای دیگر کشورها الگو باشیم.
دکتر محمّدحسین صفارهرندی در پایان اظهار داشت: ما نباید فقط به دستاوردهایی که تاکنون داشته‌ایم راضی باشیم زیرا ما در این چهل سال فقط توانسته ایم زیربناهای انقلاب اسلامی را بسازیم و چهل سال دوّم انقلاب اسلامی برای جوانان است.
در پایان این نشست وی به شبهات و سؤالات سیاسی حاضران پاسخ داد. 
ارسال نظرات