سید ساجد یعقوبی
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل در گفت و گو با«بسیج»خبر داد:
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل از ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی رایگان به عشایر استان اردبیل خبر داد:
کد خبر: ۹۱۶۲۱۵۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
خدمت رسانی بسیج جامعه پزشکی به عشایر استان اردبیل
سرگرد پاسدار مهدی جنگیزیان در گفت و گو با خبرنگار بسیج اردبیل اظهار داشت: خدمت رسانی تیم‌های بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و طرح اعتلای بسیج در قالب طرح شهید دکتر رهنمون جهت محرومیت زدایی و کمک به مناطق کم برخوردار انجام می‌شود.

وی افزود: طرح خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار شهرستان اردبیل از ییلاقات عشایری وکیل آباد آغاز می‌شود که در این مرحله در ۵ حوزه تخصصی اعم از؛ زنان و مامایی، اطفال، طب اورژانس، داروخانه سیار رایگان، پزشکان عمومی به مردم عزیز خدمت‌رسانی خواهند نمود.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به مردم مناطق محروم و کم برخوردار، سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نسبت به ارائه خدمات در این مناطق اقدام کرده است.

چنگیزیان اظهار داشت: فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی حد و مرزی برای خود قائل نیست و هر جا نیازی باشد حتماً فعالان این عرصه هم حضور دارند؛ ویزیت رایگان عشایر و روستاییان شهرستان و استان اردبیل حرکتی است که توسط پزشکان بسیجی این استان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در سال ۹۸ تاکنون ۴۰ تیم پزشکی به مناطق استان اعزام شدند که بیش از ۵۰۰۰ نفر ویزیت رایگان شده و از خدمات پزشکی بسیج جامعه پزشکی استان برخوردار شده اند و در این هفته ۲ تک تخصصی به لنبر خلخال و ییلاقات وکیل آباد (سردابه چایی) برای خدمات پزشکی و ویزیت رایگان روستاییان اعزام خواهند شد.
ارسال نظرات