خبرهای داغ:

بیش از ۳ هزار حلقه صالحین ویژه تابستان در قم در حال برگزاری است

معاون تعلیم و تربیت سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) گفت: بیش از ۳ هزار حلقه صالحین با محوریت استادیار، سرمربی، مربی و سرگروه در استان قم برگزار می‌شود که ۱۷۰۰ حلقه در مساجد و بقیه نیز ویژه بسیج اقشار است.
کد خبر: ۹۱۶۲۱۴۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام مجید شرفی نیا، با اشاره به برگزاری حلقه‌های صالحین در فصل تابستان اظهار داشت: حلقه‌های صالحین ویژه نوجوانان و جوانان در حال برگزاری است و کلاس‌های آموزشی و دینی نیز در کنار این حلقه‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود:بیش از ۳ هزار حلقه صالحین با محوریت استادیار، سرمربی، مربی و سرگروه در استان قم برگزار می‌شود که ۱۷۰۰ حلقه در مساجد و بقیه نیز ویژه بسیج اقشار است.

معاون تعلیم و تربیت سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) تصریح کرد: حلقه‌های صالحین در تابستان به‌عنوان جوانه‌های صالحین در حال فعالیت‌های ویژه است که فلسفه آن جذب افراد جدید به بسیج است.

شرفی نیا با اشاره به محتوای دوره‌های جوانه‌های صالحین بیان کرد: در این دوره‌ها کلاس‌های مختلفی نظیر آموزش قرآن، روخوانی و روان‌خوانی قرآن، نقاشی و طراحی، آموزش خط، آموزش رایانه و برنامه‌نویسی و کلاس‌های ورزشی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در کنار کلاس‌های آموزشی اردو‌های مختلف داخل استان نظیر حرم حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و کهک برگزار می‌شود و در اردو‌های کشوری به شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود و نوجوانان و جوانان از برنامه‌های متنوع نظیر استخر و پارک آبی استفاده می‌کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار