خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم گفت: تاکنون ۹۵ واحد در شهرستان چگینی و پلدختر توسط ستاد مردمی هدف‌گذاری شده است و ۳۵ واحد و یک مسجد نیز توسط آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) در حال ساخت است.
کد خبر: ۹۱۶۲۱۳۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۶

سردار سید محمدتقی شاهچراغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به حضور نیرو‌های جهادی در مناطق سیل‌زده استان لرستان اظهار داشت: بعد از حادثه سیل در استان لرستان و برخی از استان‌های دیگر کشور، استان قم به‌عنوان معین استان لرستان انتخاب شد و سپاه علی ابن ابیطالب (ع) استان قم از همان روز‌های اول به همراه گروه‌های جهادی و بسیجی وارد منطقه شدند و در مرحله اول و دوم اقدام به خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده کردند.

وی بابیان این‌که مردم قم نیز انصافاً پای‌کار بودند، ابراز داشت: در مرحله سوم که ساخت و تعمیر منازل بود با دریافت کمک‌های مردمی از استان قم ساخت ۶۰ واحد در شهرستان چگینی آغاز شد.

شاهچراغی افزود: کمک‌هایی ارسالی از قم عمدتاً از سوی ستاد مردمی برای این ۶۰ واحد ارسال می‌شود.

وی بابیان این‌که اخیراً هم توافقی با حرم آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) صورت گرفته است، ابراز داشت: ساخت ۳۵ واحد مسکونی و یک باب مسجد در روستای زوران تل از توابع شهر معمولان با کمک و مساعدت آستان مقدس شروع‌شده است.

فرمانده سپاه استان قم تصریح کرد: علاوه بر این به درخواست فرمانده قرارگاه بازسازی در استان لرستان مسئولیت ساخت ۳۵ واحد در روستای ابراهیم‌آباد نیز به سپاه استان قم واگذار شد.

وی افزود: تاکنون ۹۵ واحد در شهرستان چگینی و پلدختر توسط ستاد مردمی هدف‌گذاری شده است و ۳۵ واحد و یک مسجد هم توسط آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) در حال ساخت است.

شاهچراغی تأکید کرد: مردم را نباید فراموش کنیم چراکه در شرایط سختی به سر می‌برند و انشالله تمام هدف ما این خواهد بود تا آغاز فصل سرما این واحد‌ها به بهره‌برداری برسند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی و گروه‌های مردمی و جهادی نیز علیرغم دمای بالای هوا حضور فعالی در مناطق سیل‌زده دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها