خبرهای داغ:
به همت مهندسی ناحیه مقاومت بسیج برخوار؛
با حضور سرهنگ شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار، آحاد بسیجیان و خانواده های شهدا شهر کمشچه برخوار ساختمان اداری سالن 9 دی این شهر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۶۲۱۳۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، با حضور سرهنگ شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار، آحاد بسیجیان و خانواده های شهدا شهر کمشچه برخوار ساختمان اداری سالن 9 دی این شهر به بهره برداری رسید.

در این مراسم سرهنگ شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار با اشاره به اهمیت طرح های ورزشی گفت: ناحیه بسیج برخوار در سوق دادن جوانان به تفریحات سالم با همکاری شوراهای اسلامی دور سوم ، چهارم و پنجم شهر کمشچه تلاش‌های فراوانی انجام داده است.

لازم به ذکر است سالن ورزشی 9 دی شهر کمشچه که در سال 1392 به عنوان طرح های فرهنگی ورزشی سازمان بسیج در شهر کمشچه کلنگ زنی شد که با همکاری شورای اسلامی و شهردار وقت این شهر در مدت 6 ماه به بهره برداری رسید اما از همان سال تا کنون به عنوان اولین سالن ورزشی رسمی مورد استفاده جوانان و ورزشکاران این شهر بوده که با پیگیری های مهندسی ناحیه مقاومت بسیج برخوار و همکاری شهرداری این شهر ،ساختمان اداری این سالن شامل دفتر مدیریت ، نمازخانه ،رختکن و انبار با هزینه ای بالغ بر 200 میلیون تومان تکمیل و امروز افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها