فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

پروژه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی بیجار باید بعنوان الگوی کشوری باشد

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: اقدامات محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی در بیجار باید به نحوی انجام شود که بعنوان الگوی کشوری معرفی شود.
کد خبر: ۹۱۶۲۱۱۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار رجبی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه بیجار ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ شعبانی در مدت ۱۷ ماه خدمتشان در شهرستان بیجار اظهار داشت: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته در این مدت عملکرد سرهنگ شعبانی در شهرستان بیجار عالی و تاثیر گذار بوده است و به همین دلیل بعنوان مسوول بازرسی سپاه بیت المقدس کردستان معرفی شدند.

وی ضمن معرفی سرهنگ سید مرتضی میرآقایی بعنوان فرمانده جدید سپاه بیجار، افزود: فرمانده جدید شهرستان از جوانان بومی این منطقه است و با روحیه انقلابی و جهادی از امروز فعالیت خودشان را جهت پیشرفت، توسعه و آبادانی بیجار آغاز می‌کنند.

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان گفت: توقع ما از فرمانده جدید توقع بالایی است و امیدواریم با روحیه جهادی وضعیت فعلی شهرستان را در تمامی زمینه‌ها ارتقاء دهند.

سردار رجبی با تاکید بر اینکه وحدت رویه خوبی بین مسوولان این شهرستان وجود دارد، اعلام کرد: فرمانده جدید باید با استفاده از این ظرفیت خوب برای اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی و مردم یاری استفاده بهینه نماید.

وی تاکید کرد: فرمانده سابق سپاه بیجار در مدت ۱۷ ماه خدمت با توجه به اینکه هیچ آشنایی به جغرافیایی انسانی و طبیعی این منطقه نداشت به موفقیت‌های خوبی در راستای ماموریت‌های بسیج رسید و این الگوی خوبی برای فرمانده جوان و بومی جدید است.

ماموریت اصلی سپاه معنویت گرائی است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به ماموریت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: معنویت باید در سپاه موج بزند و خداباوری باید سرلوحه تمامی اقدامات سپاه باشد.


به گفته سردار رجبی: یکی از ماموریت‌های اصلی بسیج ارتباط با مردم است و فرمانده جدید سپاه بیجار باید طبق آموزه‌های دینی ارتباط عاطفی خوبی با مردم داشته باشد.


وی با بیان اینکه فرمانده معرفی شده در این حوزه باید به ماموریت‌های بسیج توجه ویژه داشته باشد، گفت: استفاده از بستر مردمی برای اجرای پروژه‌های مردم یاری و محرومیت زدایی باید در راس اقدامات سپاه بیجار باشد.

مسوولان بیجار برای اجرای پروژه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی همت کنند


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیجار در ضلع شمالی شهرستان افزود: در طی این مدت فعالیت‌های خوبی صورت گرفته، اما قابل چشمگیر نیست و باید بیشتر تلاش شود.

وی خطاب به فرماندار بیجار گفت: روند کار کند است و توقع ما از ادارات شهرستان بیجار خیلی بیشتر از این بود.

سردار رجبی عنوان کرد: از مهمترین برنامه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت المقدس در شهرستان بیجار آباد کردن روستا‌های تخریب شده در دهستان سیاه منصور است که در این راستا در روستای علیسرخ اقدامات خوبی آغاز شده و موجب بازسازی مجدد روستا و مهاجرت معکوس شده است.


فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر کردستان با اشاره به طرح‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی در اورامانات گفت:در طی ۲ سال گذشته ۵۰ پروژه محرومیت زدایی انجام دادیم که موجب خوشحالی مردم شد و در شهرستان بیجار با توجه به ظرفیت‌های موجود چند برابر آن را می‌توانیم انجام دهیم.

استفاده بهینه از فرصت خدمت به مردم


این مقام مسوول گفت: خدمتگزاران مردم باید بدانند فرصت خدمت به سرعت در حال گذر است و باید با برنامه ریزی صحیح از این فرصت پیش آمده برای رفع محرومیت و انجام اقدامات عام المنفعه استفاده کرد.


سردار رجبی تصریح کرد: اقدامات محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی باید به نحوی در این شهرستان انجام شود که بعنوان الگوی کشوری معرفی شود.


وی تاکید کرد: ارتقای بخش کشاورزی و توجه به مناطق روستای موجب بازگشت معکوس در شهرستان بیجار خواهد شد که مسوولان در این راستا باید تمام توان خود را بکار بگیرند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات