نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

ازدواج آسان موجب برکت در زندگی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید به اینکه ازدواج آسان موجب برکت در زندگی است، اظهارداشت: تبلیغ و ترویج ازدواج آسان می تواند بخشی از مشکلات جوانان برای ازدواج را حل کند.
کد خبر: ۹۱۶۲۱۰۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در جشن ازدواج آسان یکصد زوج در امامزاده سید حمزه تبریز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه را ماندگار ترین پیوند آسمانی تاریخ دانست و گفت: باید از زندگی رفتار و منش این دو سلاله پیامبر درس بگیریم.

وی ادامه داد: جوان ها بدانند سادگی زندگی این دو بزرگوار چیزی از عظمت و شان آن ها کم نکرد بلکه آن ها را در تاریخ ماندگارتر کرد و از آن ها الگو ساخت.
حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: آنچه در یک ازدواج مهم است انتخاب فردی صالح و درستکار با اخلاق حسنه است که باعث پایداری هر ازدواجی می شود.
امام جمعه تبریز از جوانان خواست با دوری از تجملات و بدعت گذاری های پرهزینه در ازدواج موجب ترویج ازدواج های آسان در جامعه باشند تا سن ازدواج در جامعه که به یکی از معضلات تبدیل شده کاهش پیدا کند.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه بالا رفتن چشمگیر سن ازدواج در جامعه نتیجه تشریفات و ازدواج های پر هزینه است،  یادآور شد: بزرگان خانواده زوج های جوان را راهنمایی و مشورت بدهند ولی در زندگی شان دخالت نکنند تا شاهد ازدواج آسان و کاهش سن ازدواج باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار