فراخوان آموزشی رزمی بسیجیان گردان قمر بنی هاشم(ع) دامغان برگزار شد

فراخوان آموزشی و رزمی بسیجیان گردان قمربنی هاشم(ع) ناحیه مقاومت بسیج دامغان با شرکت بیش از 100 نفر از بسیجیان این گردان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۲۱۰۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
فرمانده گردان حضرت قمربنی هاشم (ع) سپاه ناحیه دامغان در حاشیه برگزاری این فراخوان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان با اشاره به اینکه این فراخوان با هدف ارتقاء توان رزم و مهارت‌های نظامی بسیجیان این گردان طی دو روز برگزار می‌شود، اظهار داشت: آشنایی بیشتر تئوری و عملی بسیجیان با سلاح‌های تخصصی گردان در قالب حلقه‌های آموزشی به میزبانی حسینیه شهدا بخش نخست این فراخوان است.

میثم سفیدیان خاطرنشان کرد: گردهمایی بصیرتی با حضور کادر گردان و بسیجیان با سخنرانی فرمانده گروهان در عملیات مرصاد حاج حسینعلی سفیدیان با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات و تشریح مراحل مختلف عملیات مرصاد و نقش آفرینی رزمندگان گردان حضرت قمربنی هاشم (ع) سپاه ناحیه دامغان در این عملیات برگزار می‌شود.

وی تجلیل از بسیجیان نمونه گردان قمر بنی هاشم (ع) که بیشترین امتیاز را در میدان تیر و فعالیت‌های آموزشی بدست آورده اند و نمایندگان برخی از ارگان‌ها که همکاری شایسته‌ای طی یکسال اخیر با این گردان داشته اند را از دیگر برنامه‌های این گردهمایی برشمرد.

فرمانده گردان حضرت قمربنی هاشم (ع) برگزاری رزمایش آموزش کمین و ضد کمین به صورت عملی و تیراندازی با سلاح‌های تخصصی گردان را سومین مرحله از این فراخوان برشمرد که در محل اردوگاه قدس سپاه ناحیه دامغان برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار