خبرهای داغ:
تازه‌ترین اثر میرجلال‌الدین کزازی با عنوان «در سایه آفتاب» روانه بازار کتاب شد.
کد خبر: ۹۱۶۲۰۹۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، تازه‌ترین اثر میرجلال‌الدین کزازی، پژوهشگر و استاد دانشگاه، با موضوع نقد از سوی انتشارات خانه فرهنگ و هنر گویا منتشر شد. این اثر مجموعه‌ای است از یادداشت‌های این پژوهشگر در موضوعات مختلف که به تازگی روانه بازار کتاب شده است.

کزازی در معرفی این اثر می‌نویسد: «در سایه آفتاب»، کتابی که هم‌اکنون در برابر خواننده گرامی سخن‌سنج و ادب‌دوست که بی‌گمان، دل‌آگاهی است فرخنده‌رای و راه و فرهیخته‌ای است از فرّ و فروغ دانایی، دل‌افروخته جان‌انگیخته، نهاده آمده است، جُنگی است از جستارها و نوشته‌هایی دیگر کوتاه، نیز دیباچه‌هایی که من، به خواست نویسندگان و پافشاری و در ایستایی آنان، بر کتاب‌هایشان نوشته‌ام؛ این دیباچه‌ها، بیش از جستارهایی‌اند بلند و پژوهشگرانه و اندیشه‌ورزانه در زمینه‌هایی که این کتاب‌ها در آنها نوشته شده‌اند.

«در سایه آفتاب» فروغی چند فرّمند است که از آفتاب فرهنگ گرانسنگ و اندیشه شکفته و شاداب و هنر جان‌پرور و سهرآیینی بِهینِ ایرانی فراتافته است؛ آن آفتاب جهان‌تاب که پرده‌های ستبرِ پریش‌اندیشی و تباه‌کیشی را فروشکافته است و راهی راست و روشن، به نهان و نهاد خواستارانِ دانایی و رخشان‌رایی و دوستاران والایی و زیبایی یافته است.

بیشتر بخوانید

خانه فرهنگ و هنر گویا کتاب حاضر را در 342 صفحه و به قیمت 40 هزار تومان روانه بازار نشر کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها