واقعه غدیر خم در آستارا بازسازی می‌شود

مسئول برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر خم با اشاره به برگزاری این مراسم در ۱۲۴ نقطه از کشور گفت: این مراسم امسال و برای نخستین بار در شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۱۹۹۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
خلیل خوبکار در گفت و گو با خبرنگار بسیج در آستارا، از هماهنگی‌های انجام شده جهت برگزار کردن مراسم بازسازی واقعه تاریخی غدیرخم در شهرستان آستارا خبر داد و اظهار کرد: واقعه تاریخی غدیر خم به عنوان نقطه عطفی در تاریخ اسلام مطرح بوده و با گذشت سال‌ها از این واقعه مهم، اهمیت آن را همچنان احساس می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از سال ۹۵ بازسازی واقعه غدیر خم به صورت رسمی در سراسر کشور آغاز شده است، افزود:در سال جاری تعداد ۱۲۴ نقطه در کشور این واقعه مهم را اجرا خواهند کرد.

مسئول برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر خم در آستارا با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم جهت اجرا کردن واقعه غدیر در شهرستان آستارا صورت گرفته است، گفت: بنا داریم در سال ۹۸ برای اولین بار واقعه غدیر خم را در شهرستان مرزی بندر آستارا بازسازی کنیم.

خوبکار با تاکید بر اهمیت بازسازی واقعه تاریخی غدیر خم عنوان کرد: سعی خواهیم کرد برای اولین بار در آستارا یک نمایش قابل قبول را به مردم ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه قریب به ۳۰۰ نفر در این طرح مشارکت خواهند داشت تصریح کرد:مکانی برای بازسازی این واقعه مهم تعیین شده است که در صورت قطعی شدن هم مکان اجرا و هم زمان مراسم از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

مسئول برگزاری بازسازی واقعه غدیر خم در آستارا با بیان اینکه سه سال در شهرستان تالش کارگردانی بازسازی واقعه غریر خم را برعهده داشتم، اظهار کرد: با تلاش همکارانم موفق شدیم در سه سال متوالی رتبه برتر استان را کسب نماییم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار