مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: جشن ازدواج ۱۱۰ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با حضور خانواده های زوج‌های جوان و جمعی از خیران و مسؤولان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۱۹۷۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به سهم ۵۰ درصدی کمک هزینه جهیزیه نوعروسان از صدقات پرداختی البرزی‌ها گفت: این نهاد برای به خانه بخت رفتن مددجویان نوعروس مبلغ 60 میلیون ریال کمک بلاعوض و برای نوعروسان نیازمند غیرمددجو نیز مبلغ 20 میلیون ریال هدیه نقدی اختصاص‌ داده است و از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۴۷ زوج جوان با کمک های کمیته امداد و خیران به خانه بخت رفتند.

جشن ازدواج ۱۱۰ مددجوی نوعروس البرزی برگزار شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با بیان اینکه علاوه بر حمایت های بلاعوض این نهاد مبلغ 50 میلیون ریال در قالب تسهیلات قرص الحسنه به نوعروسان پرداخت می‌شود، اظهار کرد: خیران مراکز نیکوکاری و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در زمینه تأمین اقلام جهیزیه به برخی نوعروسان مددجوی یتیم و نیازمند دارای وضع اضطرار نیز خدمات ویژهای را ارائه می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه کمک به امر مقدس ازدواج در بین جامعه هدف این نهاد از جمله برنامه‌های حمایتی کمیته امداد است، ادامه داد: ارائه خدمات مشاوره ای قبل از ازدواج و آموزش های کوتاه مدت در زمینه اخلاق خانواده، بهداشت و احکام دینی به نوعروسان تحت حمایت از جمله برنامه‌های کمیته امداد به منظور آمادگی نوعروسان برای آغاز زندگی مشترک است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز بیان کرد: برای رفع نیازهای مددجویان، همه ساله جدول سهم بندی صدقات جهت هزینه کرد در زمینه‌های مسکن، درمان، جهیزیه، وام کارگشایی، کمک‌های معیشتی، تحصیل دانشجویان و دانش آموزان تهیه و مطابق آن خدمت رسانی می‌شود.

گفتنی است در این جشن جمعی از مسؤولان و خیران حضور داشتند و در پایان جشن نیز خطبه عقد یکی از زوج‌های جوان در حضور سایر مهمانان جاری شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها