خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: در آینده نزدیک میزبان مسابقات کاراته و مسابقات بسکتبال جوانان غرب آسیا خواهیم بود.
کد خبر: ۹۱۶۱۹۶۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سلیمی در حاشیه برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور با حضور میان خبرنگاران گفت: امروز مراسم توزیع مدال نفرات برتر اوزان زوج و اهدای جوایز تیمی برای تیم‌های برتر بخش آقایان در این دوره از مسابقات برگزار شد.

وی افزود: فدراسیون و هیئت تکواندوی استان تعامل و عملکرد بسیار خوبی در راستای برگزاری این مسابقات داشتند. با توجه به برگزاری مسابقات اوزان فرد در روز گذشته، آذربایجان شرقی توانست بعد از ۲۵ سال جام قهرمانی را در بخش تیمی کسب کند.

سلیمی در رابطه با حضور خانواده‌ها در این مسابقات گفت: به‌سهم خودم از شورای تأمین استان به‌خصوص فرماندار شهرستان تبریز قدردانی می‌کنم که مجوز حضور خانواده‌ها در این مسابقات صادر و تدابیری که برای امور رفاهی تماشاگران در نظر گرفته شده بود به‌خوبی مدیریت شد. ان‌شاءالله در آینده شاهد حضور خانواده‌ها در مسابقاتی باشیم که منع فرهنگی و عرفی نداشته باشد.

وی در رابطه با مسابقاتی که به‌میزبانی آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد، گفت: مسابقات استعداد‌های برتر کشور از پایان مردادماه تا ۳۰ شهریورماه در استان‌های مختلف برگزار می‌شود که میزبانی ترامپولین پسران، شنای دختران و شیرجه پسران به‌همراه دوچرخه‌سواری دختران و پسران به‌عهده استان ما است. در این مسابقات میزبان یک‌هزار و ۹۹ نفر از نقاط مختلف کشور خواهیم بود. امیدوارم در این مسابقات که در رده نونهالان برگزار می‌شود به مدال طلا دست پیدا کنیم.

سلیمی ادامه داد: برای هر یک از مسابقاتی که در استان برگزار می‌شود کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته فرهنگی و رسانه‌ای، پشتیبانی، حراست و ... تشکیل می‌شود تا شاهد برگزاری هرچه بهتر و منظم‌تر مسابقات باشیم.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در رابطه با تداوم برگزاری مسابقات تکواندو در سالن شهید پورشریفی تبریز گفت: با برگزاری مسابقات امروز رقابت‌های امروز مسابقات آقایان به پایان رسید و از فردا میزبان مسابقات تکواندوی بانوان در روز‌های شنبه و یکشنبه خواهیم بود. همچنین در آینده نزدیک میزبان مسابقات کاراته و مسابقات بسکتبال جوانان غرب آسیا خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها