خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه خوی گفت: اساتید و دانشجویان،به عنوان پیشقراولان مبارزه با جنگ نرم دشمنان باید برنامه و راهکارهای عملی ارائه دهند.
کد خبر: ۹۱۶۱۹۵۴
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو، در آیین تکریم و معارفه مسولان بسیج اساتید و دانشجویی خوی که در دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: فرماندهان مقابله با جنگ نرم دشمنان، دانشگاهیان هستند و بایستی در این مسیر و در لبیک‌گویی به منویات رهبری در این خصوص پیشرو باشند.

وی پاسداری و حفظ ارزش‌های انقلاب را دو رسالت اصلی سپاه پاسداران عنوان کرد و گفت: سپاه به عنوان یک نیروی تمدن‌ساز می‌تواند موجب توسعه و پیشرفت ایران اسلامی شود.

وی اضافه کرد: در همین راستا برای تربیت و پرورش نیروهای تمدن‌ساز برای توسعه نظام، دو بازوی قدرتمند دانشگاه و آموزش و پرورش از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

وی با انتقاد از فقدان فهم مشترک از ابعاد و مدل‌های کادرسازی انقلاب، گفت: دانشگاه‌ها برای ایجاد این فهم مشترک و ایجاد زمینه‌های فکری و عملی باید نقش‌آفرینی کرده و به رسالت خود عمل کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور خوی نیز در این آئین از سپاه به عنوان پشتیبان نظام در حوزه‌های مختلف یاد کرد و گفت: وجه اساسی بین سپاه و دانشگاه، گام برداشتن در راستای توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نقی دادرسی اظهار داشت: دانشگاه‌ها در مسیر راه‌گشایی نظام بوده و  سپاه نیز در همه عرصه‌های مختلف اقتصادی، نظامی، فرهنگی و عمرانی در خدمت به نظام است.

در این آئین، سرهنگ محمد محمدزاده به عنوان فرمانده جدید بسیج دانشجویی خوی معرفی شده و از خدمات سرهنگ هادی پاشایی تقدیر شد.

در این مراسم همچنین «رضا پورمقدم» به عنوان فرمانده بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خوی و محبوب مهدویان، رییس دانشگاه آزاد نیز به عنوان رییس هیات اندیشه‌ورزی بسیج این شهرستان معرفی شدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات