فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: طرح «جهاد همبستگی ملی» نمادی از وحدت و نوع‌دوستی ملت بزرگ ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۶۱۹۴۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

سرتیپ دوم حبیب شهسواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: سازمان بسیج مستضعفین اجرای طرحی با نام «جهاد همبستگی ملی» را برای کمک به سیل‌زدگان در سراسر کشور  آغاز کرده است، که آحاد مردم با مشارکت در آن وحدت و همدلی خود را به منصه ظهور خواهند رساند.

وی با اشاره به اینکه مردم بدون شک استقبال شایسته‌ای از این طرح خواهند داشت، افزود: بسیجیان استان با مردم سیل‌زده در برخی از استان‌های کشور همگام شدند و به یاری آن‌ها شتافتند و قطعاً در اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» نیز پیشتاز میدان خواهند بود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار داشت: با طرح «جهاد همبستگی ملی» اهداف بسیج و سپاه استان در استان‌های سیل‌زده نظیر لرستان، گلستان و مازندران منتج به نتیجه خواهد شد.

این مسوول ادامه داد: مردم آذربایجان غربی با محوریت مساجد و بسیج مساجد و محلات برای جمع‌آوری و سازمان‌دهی کمک‌های مردمی تلاش خواهند کرد، تا برای ساخت خانه‌های موردنیاز سیل‌زدگان اقدام شود.

وی با اشاره به تخریب زیرساخت‌ها در مناطق سیل‌زده، تصریح کرد: بازسازی این زیرساخت‌ها نیاز به تأمین اعتبار دارد همچنین در گام دوم باید بسیج مردمی برای سازندگی و عمران و آبادانی در این مناطق شکل گیرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از تمامی فعالان بسیج مساجد و محلات استان، متنفذان و دلسوزان برای کمک به مردم سیل‌زده برخی استان‌های درگیر با حادثه سیل و مشارکت همه‌جانبه در اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» دعوت کرد تا همچون همیشه در صف نخست یاری هم‌وطنان خود باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات