فرمانده سپاه شازند درگفتگو با«بسیج»:
سرهنگ مهجوری گفت: به امید خدا تا قبل شروع فصل سرما این پروژه تکمیل خواهد شد تا هموطنان و مردم شهیدپرور شهرستان دغدغه ای بابت منزل خود نداشته باشد.
کد خبر: ۹۱۶۱۹۴۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ محمد مهجوری با اشاره به حضور گسترده و فعال بسیجیان و گروه‌های جهادی درگفتگوبابسیج گفت: پس از اجرای این طرح در شهرستان ، بسیجیان غیور به سرعت سازماندهی و به مناطق مورد نیاز اعزام شدند.

وی افزود:  همچنین سپاه ناحیه شهرستان ساماندهی و اعزام گروه‌های جهادی توانمند و متخصص به تناسب نیاز منطقه را در کمترین زمان ممکن صورت داد.

فرمانده سپاه شازند بیان کرد:  جمع‌آوری کمک‌های مردمی و مصالح مورد نیاز اعم از سیمان، آجر و... ، تهیه ماشین آلات جهت تسریع مراحل ساخت منزل از جمله اقدامات بسیج سازندگی شازند در مناطق آسیب دیده از بارش های سال جاری است.

ایشان اظهار کرد: افرادی که مهارتی هایی مانند لوله کشی، بنایی، جوشکاری و نقشه کشی دارند می توانند خود را به یکی از پایگاه های مقاومت بسیج معرفی نماییند تا در این امر خداپسندانه گره ای از مشکلات هموطنان بگشایند.

وی تصریح کرد: گروه صادقین متشکل از 50 گروه جهادی هستند که هر گروه 15 نفر را شامل می‌شود، این گروه‌های جهادی قرار است کار ساخت 60 واحد 60 متری تخریب شده ناشی از سیل را در 30 روستای بخش‌های سربند، زالیان، مرکزی، قره‌کهریز  را به انجام برسانند.

مهجوری در پایان گفت: به امید خدا تا قبل شروع فصل سرما این پروژه تکمیل خواهد شد تا هموطنان و مردم شهیدپرور شهرستان دغدغه ای بابت منزل خود نداشته باشد.

فاز عملیاتی احداث خانه های سیلزدگان ادامه داردفاز عملیاتی احداث خانه های سیلزدگان ادامه داردفاز عملیاتی احداث خانه های سیلزدگان ادامه داردفاز عملیاتی احداث خانه های سیلزدگان ادامه دارد

ارسال نظرات