خبرهای داغ:
سرپرست امور اقتصادی استانداری قزوین

لزوم جایگزینی نان های حجیم به جای نان های بی کیفیت در استان

حبیبی گفت: بخش اعظمی از ناراحتی های گوارشی ناشی از بی کیفیتی نان است که نان های حجیم می تواند این مشکل را حل کند و این موضوع باید پیگیری شود
کد خبر: ۹۱۶۱۹۲۰
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد ستاد و رفع موانع تولید استان که در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد بیان کرد: این جلسه به صورت هفتگی در دو بخش کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار می شود.

وی گفت: ستاد تسهیل در جهت پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی انجام می شود و استان از این حیث جایگاه سوم کشور را داراست و روند پرداخت هفتگی پرداخت تسهیلات توسط سیستم بانکی رصد می شود.

سرپرست امور اقتصادی استانداری قزوین اظهار کرد: در بحث رفع موانع تولید، مسائل واحدهای مشکل دار با دستگاههای استان، در کارگروه تسهیل مطرح می شود و با حضور مدیران بانکها و نماینده واحد متقاضی بررسی می شود که قطعا توانسته بخشی از مشکلات این واحدها را حل کند.

حبیبی با اشاره به عمده مشکلات بخش تولید عنوان کرد: اولین و مهمترین مشکل واحدهای تولیدی در بخش پرداخت تسهیلات است که در زمینه نرخ بالای تسهیلات و چگونگی پرداخت با بانک ها مشکلاتی را دارند.

وی افزود: مکشل دوم، مواد اولیه است که باتوجه به اینکه در زمان تحریم های مجدد آمریکا به سر می بریم موانعی را در بخش تولید ایجاد کرده و نکته سوم خود واحدهای تولیدی هستند که در حوزه مدیریت دارای مشکلاتی می باشند.

سرپرست امور اقتصادی استانداری قزوین با اشاره به مشکلات موجود در بحث نان در استان اضافه کرد: در بحث نان و کیفیت نان در استان مشکلاتی وجود دارد باید نانوایی حجیم در استان راه اندازی شود که این امر در جهت افزایش کیفیت نان و صرفه جویی در وقت مردم می باشد.

حبیبی گفت: بخش اعظمی از ناراحتی های گوارشی ناشی از بی کیفیتی نان است که نان های حجیم می تواند این مشکل را حل کند و این موضوع باید پیگیری شود تا بخش بزرگی از مشکل مردم در این زمینه حل شود و این امر با همکاری بانک ها امکان پذیر است.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها