خبرهای داغ:
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به کمک‌های همه جانبه آمریکا به عراق در جنگ هشت ساله گفت: گزینه نظامی اولین گزینه جبهه استکبار برای مقابله با جمهوری اسلامی بود نه آخرین گزینه آنها.
کد خبر: ۹۱۶۱۹۱۸
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴

گزینه نظامی اولین گزینه جبهه استکبار بود نه آخرین گزینه آنها/ آمریکا و اروپا به جای آب، به ما سراب نشان می‌دهندبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سعید جلیلی در همایش یاد یاران و گرامیداشت شهدای عملیات مرصاد در سالن جوان شهر کبودراهنگ اظهار داشت: امروز آمریکایی‌ها مانده‌اند که ایران چه کشوری است که ما هرچه در توان داریم در مقابله با آن به کار می‌بندیم تا آن را زمین‌گیر کنیم اما این کشور روز به روز پیشرفت می‌کند و قوی‌تر می‌شود.

وی افزود: آمریکا امروز می‌بیند که با تمام تحریم‌ها و فشارها ایران اسلامی نه تنها عقب‌نشینی نکرده بلکه به الگویی برای دیگر کشورها تبدیل شده است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به کمک‌های همه جانبه آمریکا به عراق در جنگ هشت ساله از کمک‌های تسلیحاتی تا پشتیبانی سیاسی گفت: گزینه نظامی اولین گزینه جبهه استکبار برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی بود نه آخرین گزینه آنها.

وی با طرح این سوال که آمریکا در مقابله با جمهوری اسلامی چه چیزی را در محاسبات خود ندیده که دچار خطا شده است؟ افزود: همین شهر کبودراهنگ که کیلومترها با مرز فاصله دارد حدود ۷۰۰ شهید عزیز تقدیم می‌کند یا در همین شهر حرکتی در ۵ آبان سال ۵۷ آغاز می‌شود و شهدایی تقدیم انقلاب می‌شود و این حرکت با تقدیم شهید «هادی علی‌نقی» در دو روز قبل ادامه داشته است و این همان موضوعی است که دشمنان در محاسبات خود ندیده بودند لذا دچار شکست شدند.

جلیلی با اشاره به افتخارات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی گفت: اگر ما ۴۰ سال را با افتخار آمدیم بر اساس یک سنت الهی است که ملتی که خداوند را یاری کند خداوند هم آنها را یاری خواهد کرد و ما اگر بخواهیم گام دوم انقلاب را پشت سر بگذاریم باید این راه محکم و استوار و با اعتقاد کامل ادامه دهیم.

وی با اشاره به استفاده شیاطین و دشمنان جبهه حق از همه ابزارها برای مقابله با جبهه حق در طول تاریخ گفت: دشمنان به اذعان خودشان، فشار حداکثری بر ما تحمیل کرده‌اند و از طرف دیگر با تزویر و دورویی پیشنهاد گفتگو می‌دهند در حالی که آمریکا و اروپا با دادن وعده‌های دراز مدت و دروغ، به جای آب به ما سراب نشان می‌دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: تحریم وزیر خارجه کشورمان نشان دهنده رفتار استکباری و بدعهدی آمریکا است و ما نباید تجارب گذشته را مجددا بیازماییم.

وی با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مختلف و متنوع کشور برای حل مشکلات و پیشرفت کشور گفت: آمریکا و اروپا به جای آب، به ما سراب نشان می‌دهند در حالی که آبی که به دنبال آن هستیم در داخل کشور است و غیر آن سراب است.

جلیلی خاطرنشان کرد: روزی در کشور ما بحث وارد کردن سیم خاردار به کشور مطرح بود در حالی که امروز صحبت از موشک‌های بالستیک با برد ۲۰۰۰ کیلومتر است و باید همه بدانیم ملتی که روی پای خود بایستد این گونه پیشرفت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات