رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نمی توانیم بدون نظم تشکیلاتی و هم آوایی، گام دوم انقلاب اسلامی را عملیاتی کنیم.
کد خبر: ۹۱۶۱۹۱۶
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر سید محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در اولین نشست هم‌اندیشی و آشنایی با راهبردها، رویکردها، اولویت‌ها و سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی که در سالن فرهیختگان این دانشگاه برگزار شد، به تأسیس دبیرخانه دائمی گام دوم در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: باید تمام برنامه راهبردی این حوزه هدفمند باشد؛ در این دبیرخانه به دنبال کاربردی سازی این بیانیه هستیم.
 
عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب به نظم تشکیلاتی و هم آوایی نیاز دارد

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر لزوم جریان‌سازی در دانشگاه تصریح کرد: نمی‌توانیم بدون نظم تشکیلاتی و هم‌آوایی، گام دوم انقلاب اسلامی را عملیاتی کنیم؛ همچنین داشتن دغدغه یکی از مولفه‌های اصلی جریان سازی است.

دکتر هاشمی پیوست مدیریت جهادی را انقلابی بودن و تدین عنوان کرد و افزود: مدیران واحدهای دانشگاهی باید از تجمل گرایی دوری کنند و صداقت در رفتار و گفتار را سرلوحه کار خود قرار دهند. سیره اهل بیت(ع) در مدیریت انقلابی مشهود است و رؤسای واحدها باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی تأکید کرد: پمپاژ ناامیدی میان اساتید و دانشجویان نباید انجام شود؛ در صدر ملاحظات باید رویکرد انقلابی داشته باشیم و علایق و سلایق گروه ها و تشکل ها نباید در نظر گرفته شود.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

ارسال نظرات