معاون سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبرداد؛

برگزاری جشنواره تولید آثار فرهنگی و هنری بسیج در زنجان

معاون فرهنگی –هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: جشنواره تولید آثار فرهنگی هنری در آستانه چهل سالگی شجره طیبه بسیج برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۶۱۸۹۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

مسعود رمرودی در گفتگو باخبرنگارخبرگزاری بسیج اظهار داشت: فراخوان جشنواره تولید آثار فرهنگی هنری در آستانه چهل سالگی شجره طیبه بسیج منتشر شده است.

 

وی با بیان اینکه بسیج در پنجم آذر سال 58 تشکیل شد و امسال به چهل سالگی می رسد،افزود: به همین مناسبت و به منظور گرامیداشت فداکاری ها، فعالیت ها و اقدامات این شجره طیبه در انقلاب این جشنواره برگزار می شود.

 

این مسئول بیان داشت: جشنواره تولید آثار فرهنگی و هنری بسیج شامل بخش ها و محورهای متعددی است که علاقه مندان می توانند در این محورها آثار خود را ارسال کنند.

 

معاون فرهنگی – هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه بسیج و ولایت مداری،بسیج و تمدن نوین اسلامی،بسیج و  پیشبرد گام دوم از محورهای این جشنواره است، بیان داشت: بسیج و تربیت جوان مومن انقلابی،بسیج و استکبار ستیزی از دیگر محورهای این جشنواره است.

 

رمرودی گفت: بسیج و اقتصاد مقاومتی،بسیج و معنویت و اخلاق و بسیج و بیداری اسلامی جزو محورهای اصلی این جشنواره محسوب می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان استان و افرادی که به پوستر این جشنواره  دسترسی پیدا می کنند می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

 

این مسئول ادامه داد: این جشنواره در بخش های هنرهای تجمسی شامل پوستر، عکس و خوشنویسی برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی – هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان افزود: اینفوگرافیک، فیلم کوتاه و نمآهنگ از دیگر محورهای این جشنواره محسوب می شود.

 

رمرودی با بیان اینکه علاقه مندان می توانند در بخش ادبیات نمایشی شامل فیلم نامه، تئاتر مسجدی و نمایشنامه در این جشنواره شرکت کنند، افزود: انیمیشن از دیگر بخش های این جشنواره است.

 

وی گفت: دبیرخانه این جشنواره معاونت فرهنگی و هنری سپاه استان زنجان مستقر است و علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

 

این مسئول با بیان اینکه بخش ویژه این جشنواره نیز شامل برنامه های ابتکاری، جذاب و نو است، افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد بسیج،طرح ها و برنامه های پیشنهادی بسیجیان و عموم مردم قابل اجرا توسط رده های بسیج جمع آوری می شود.

 

معاون فرهنگی – هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: از بهترین برنامه ها، پیشنهادات و ابتکارات تجلیل می شود.

 

رمرودی با اشاره به اینکه علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس الکترونیکی 40salegibasij.chmail.ir ویا به شماره 09035175710در پیام رسان های بله وسروش ارسال کنند،افزود: اختتامیه جشنواره استانی همزمان با هفته بسیج برگزار می شود.

 

وی گفت: علاقه مندان می توانند تا 30 مهرماه سال جاری در موضوعات و محورهای اعلام شده در این جشنواره شرکت کرده و آثار خود را یا از طریق پست و یا به صورت حضوری به معاونت های فرهنگی سپاه در شهرستان ها ارائه کنند.

ارسال نظرات