گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج خواهران شاهرود در محل اجلاسیه شهدا+ تصاویر

گردهمایی توجیهی فرماندهان پایگاه‌های بسیج جامعه زنان سپاه شاهرود در محل اجلاسیه شهدا این شهرستان برگزاری شد.
کد خبر: ۹۱۶۱۸۹۶
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گردهمایی توجیهی فرماندهان پایگاه‌های بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود در مکان سومین اجلاسیه شهدا شهرستان در مکان وادی السلام برگزار شد.
در این جلسه که با هدف توجیه برنامه‌های اجلاسیه شهدا برگزار شد، احمد حسین پور مدیر اجرایی سومین اجلاسیه شهدا شهرستان با اشاره به روند اجرایی سومین اجلاسیه به برنامه‌های این رخداد عظیم فرهنگی پرداخت و با اشاره به برپایی غرفه‌های متعدد افزود: در کنار این نمایشگاه ها، نمایش میدانی بر بال ملائک با محوریت بازخوانی عملیات مرصاد و جنایات منافقین با استفاده از هنرمندان شاهرودی اجرا خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه باید تلاش شود جامعه از این رخداد عظیم فرهنگی در شهرستان بهره‌مند شود بر اطلاع رسانی چهره به چهره در این خصوص در سطح مساجد و محلات تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار جواد عبیری فرمانده سپاه ناحیه شاهرود نیز در این نشست با تاکید بر توجه به هنر در بحث فرهنگ این رخداد را در راستای نشر فرهنگ ایثار و شهادت با زبان هنر دانست و بر توجه به این مهم تاکید کرد.
در پایان این نشست شرکت کنندگان با حضور در محل اجلاسیه از روند اجرایی برنامه‌ها بازدید کردند.
لازم به ذکر است سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود ۱۵ تا ۲۰ مردادماه در مکان وادی السلام شاهرود با برپایی نمایشگاه و برگزاری نمایش میدانی بر بال ملائک از ساعت ۱۸ تا ۲۳ برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار