جشنواره مالک اشتر در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار شد

نهمین جشنواره مالک اشتر سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با حضور سردار عبدالهی مسئول بهداشت و درمان ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۱۸۹۴
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
جشنواره مالک اشتر سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار شد
 
 به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در جشنواره مالک اشتر گفت: اصول مدیریت و فرماندهی همراه با ویژگی‌های نشات گرفته از ویژگی‌های صدر اسلام مقوله‌ای است برای رشد و شکوفایی همه جانبه برای رسیدن به اهداف سازمانی و دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی که بایستی همواره مورد توجه خاص قرار بگیرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) با اشاره به داستان زندگی پیامبر اسلام تاکید کرد: در سایه مجاهدت‌های پیوسته و اراده‌های خستگی ناپذیر و روحیه جهادی می‌توان افق‌های روشن دین و دینداری را بر همه جهانیان نمودار ساخت و در‌های خیر و پیشرفت و سعادت را باز کرد.

سردار رزمجو با بیان اینکه اشراف در اندیشه اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد گفت: اشراف در اندیشه اسلامی و مبانی دینی ما جایگاه خاص و ویژه‌ای دارد و از دیدگاه جهان بینی توحیدی، جهان دارای یک نظم واحد است که در آن خالق می‌تواند نظارت کننده باشد.
 
فرمانده سپاه امام صادق(ع) با بیان ویژگی های فرمانده موفق گفت: فرمانده موفق، افراد خود را به پی گیری موثر و پر بازده برای رسیدن به اهداف سازمانی سوق می دهد. فرمانده موفق باید در قلب کارکنان تحت امر خود باشد که این نکته ها در اشراف رقم می خورد. 
 
جشنواره مالک اشتر سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار شد


پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار