خبرهای داغ:
آصفی گفت: جشنواره سخنوری بشردوستی از سوی جمعیت هلال احمر استان قزوین پیشنهاد و سپس استان بعنوان پایلوت برکزاری این جشنواره انتخاب شد.
کد خبر: ۹۱۶۱۸۳۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست خبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در سالن جلسات دفتر مدیرعامل این جمعیت برگزار شد.

دکتر حسن آصفی در این نشست با اشاره به برگزاری جشنواره سخنوری بیان کرد: جشنواره سخنوری بشردوستی از سوی جمعیت هلال احمر استان قزوین پیشنهاد و سپس استان بعنوان پایلوت برکزاری این جشنواره انتخاب شد.

وی گفت: این جشنواره در حال حاضر در سطح ملی در استان قزوین برگزار خواهد شد که همه کانونهای دانشجویی که اتاق فکر جوانان هلال احمر هستند با دعوت از همه کانونهای سراسر کشور جهت شرکت در این جشنواره، بیش از دویست مقاله فارسی و انگلیسی از سراسر کشور دریافت کردند که این مقالات در قالب ویدئو داوری شد و 48 اثر برگزیده شد که سه اثر انگلیسی می باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهار کرد: بنا به شرایط جامعه جهانی و ماموریت ذاتی جمعیت هلال احمر مبنی بر نوعدوستی و بشردوستی، این جشنواره اتفاق خوبی است که در استان قزوین رخ می دهد و همه کسانی که مقاله اشان برگزیده شده طی سه روز میهمان قزوین خواهند بود و این مقالات طی این سه روز بازخوانی و داوری خواهد شد.

آصفی عنوان کرد: جشنواره سخنوری از روز سه شنبه 15 مرداد افتتاح می شود و اختتامیه آن روز چهارشنبه 16 مردادماه سالجاری با حضور رییس سازمان جوانان کشور، وزارت امور خارجه، وزارت علوم، وزارت آموزش و پرورش برکزار خواهد شد.

وی افزود: وظیفه ذاتی جمعیت هلال احمر، ترویج رفتار انسان دوستانه در جامعه جهانی و در کشور است تا این تفکر و بینش در جامعه ایجاد و نهادینه شود. به همین جهت این پیشنهاد از سوی سازمان جوانان استان قزوین عملی و اجرا شد و سپس در سطح کشور برگزار خواهد شد.

آصفی گفت: برگزاری این جشنواره از سوی سفیران بشردوست کشور، در جامعه جهانی انعکاس خواهد یافت و امیدواریم این اقدام ملی بین المللی شود تا روزی میزبان این برنام در سطح جهان باشیم.

گفتنی است برکزاری جشنواره سخنوری از سوی استان قزوین پیشنهاد شده و اینک استان قزوین بعنوان میزبان برگزار کننده این جشنواره در سطح کشور می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها