فرمانده سپاه ناحیه کاشمر بیان داشت: امروز دشمن از نظر فیزیکی و نظامی درمانده و رو به فضای مجازی آورده است.
کد خبر: ۹۱۶۱۸۲۸
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، دومین دوره تشکیلاتی توانمند سازی شبکه تربیتی صالحین با موضوع جنگ اقتصادی توسط قسمت تعلیم و تربیت بسیج ناحیه کاشمر با حضور سرمربیان، حلقه‌های صالحین شهرستان‌های کاشمر، خلیل آباد و بردسکن در حسینیه دانشگاه آزاداسلامی واحد کاشمر برگزار شد.

علیرضا سازگار در جمع گرو‌ها، سرگرو‌ها و مربیان حلقه‌های صالحین در خصوص بیانه گام دوم انقلاب اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب در ۲۲ بهمن ۹۷ انتشار شد که این متن نتیجه عمری تجربه همراه با تقوا و بصیرت است که برخاسته از قرآن و احادیث می‌باشد و شما سر گرو‌ه ها، مربیان و سرمربیان باید این موارد را به دیگران مخصوصا جوانان انتقال دهید  چرا که مخاطب اصلی مقام معظم رهبری در این بیانیه جوانان می‌باشند، زیرا ۵۰ درصد جمعیت کشور ما زیر ۴۰ سال می‌باشد که این جوانان، امروز یکی از استعداد‌های درونی کشورما هستند .


وی خاطر نشان کرد: ما باید به جوانان نگاه خوشبینانه داشته باشیم، امروز دشمن از نظر فیزیکی و نظامی درمانده و رو به فضای مجازی آورده است. همین ضد انقلابیون در پشت رایانه‌ها جمع شده اند تا چیز‌های باطل را به خورد ما بدهند و جوان‌های غیور وغیرتمند را از ما بگیرند متاسفانه بعضی از مسئولین ما هنوز دنبال غربی‌ها هستند و فکر می‌کنند که راه حل‌ها در خارج از کشور است، اما این را بدانند که تمام راه حل‌ها در درون کشور است نه خارج از کشور  واین مسئله را بدانند که ما در تمام عرصه‌ها پیروز این میدان هستیم.

سازگار خاطر نشان کرد: مسئله «ما می‌توانیم » را باید زنده کنیم، چون جوانان ما در زمینه‌های علمی، تحقیقاتی وپژوهشی وموارد دیگر سرآمد دیگر کشور‌ها هستند که این هم به برکت وجود مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

فرمانده ناحیه بسیج کاشمر در پایان سخنان خود به جوانان با توجه به سخن مقام معظم رهبری گفت: جوانان از تجربه و عبرت‌های گذشته بهره گیرند، نگاه انقلابی و روحیه انقلابی و عمل جهادی را به کار ببندند و ایران عزیز را الگوی کامل نظام پیشرفته اسلامی بسازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها