ادواره آبروی محله جهت گرامیداشت یاد شهیده مکه سکینه عسکری و فرزند شهیدش حسین عسکری و ۶۰ شهید محله سفلی در مسجد فاطمیه بافق برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۱۷۸۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیح از یزد، یادواره آبروی محله جهت گرامیداشت یاد شهیده مکه سکینه عسکری و فرزند شهیدش حسین عسکری و ۶۰ شهید محله سفلی در مسجد فاطمیه بافق برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام پرنیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژگی‌های آن‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: اگر انسان بخواهد به کمال برسد باید به تکلیفش عمل کند که امروز جهاد اقتصادی و فرهنگی یک تکلیف است.
وی با بیان اینکه تشخیص اصول تکلیف ضروری است و بر عهده ماست افزود: اولین اصل در این رابطه شناخت زمان و سرمایه است که باید عالم به زمان بود تا دشمن نتواند نفوذ کند.
حجت الاسلام پرنیان ادامه داد: امروز جبهه عظیمی از دشمن در برابر ما قرار گرفته است که با پیشرفت و اقتدار نظامی توانسته ایم در برابر ابرقدرت‌ها ایستادگی کنیم.
این سخنران پیروی از ولایت، چراغ راه سعادت بشریت دانست و بیان کرد: توجه به این موضوع برای اداره امور ضروری است و در اداره امور باید یکی باشد که راه را نشان دهد.
مدیحه سرایی، نمایشگاه عکس شهدا، اجرای سرود و دکلمه از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.
شهید سکینه عسکری یکی از شهیدان زن در بافق است که در مکه معظمه در راهپیمایی برائت از مشرکان در سال ۱۳۶۶ به شهادت رسیده و مادر بزرگوار شهید عسکری از شهدای دوران دفاع مقدس است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات