خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز در یادواره شهدای شهر صدرا گفت: امنیت، آرامش و آسایش جامعه به برکت رشادت‌های شهدا می‌باشد.
کد خبر: ۹۱۶۱۷۶۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ دوم پاسدار عباس بنائی  فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز در یادواره شهدای صدرا گفت:دکتر محمد باقر قالیباف از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و عضو مجمع تشخیص مصلت نظام و مردم روزهای سخت و  مدیران موفقی می باشد که در طول مسئولیت های متعدد در کشور الارغم موانع و مشکلات خوش درخشیده است.

 فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز یادآور شد: شهدا دوباره ما را دور هم جمع کردنند و این خصلت شهدا وحدت، همدلی و انسجام می باشد که در یادواره های شهدا همه دور هم جمع شویم.

وی تصریح نمود:مقام معظم رهبری در اهمیت برگزاری یادواره های شهدای می فرماید:زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و باید به کسانی که تدارک چنین مراسماتی را فراهم می نمایند درود گفت.

سرهنگ بنائی خاطر نشان نمود: امنیت،آرامش و آسایش امروز جامعه به برکت رشادت های شهدا و استقامت و پایداری خانوادههای شهدا و رهبری امام گونه حضرت امام (ره)و مقام معظم رهبری می باشد.

وی در پایان تصریح کرد:گره کار جامعه و مشکلات امروز جامعه در یک کلمه مدیرت جهادی و انقلابی است و باید همه برای رفع مشکلات برای مردم شریف و خون داده انقلاب اسلامی تلاش نمائیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها